Zavrieť

Porady

ako investovat 15.000 euro?

Som laik vo financiach.Poradí mi niekto,ako výhodne investovať 15.000,-Euro? Termínované vklady neprinášajú veľa,rozmýšľal som o realitách,kúpa bytu a prenájom,alebo podielové fondy,či poistenie.Mám v tom chaos.Snáď sa nájde niekto,kto mi dobre poradí a vysvetlí výhody a riziká.ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misomiso je offline (nepripojený) misomiso

    misomiso
    Miro96 Pozri príspevok
    Myslím že njalepšie je investovať do nehnuteľností ak chcete ozvite sa na skorec.m@azet.sk Miro
    No tak to je povzbudiva sprava, ze uz u nas byty klesli na 15.000 EUR. To si ani mladi uz nebudu musiet brat hypoteky.

    Nandrolon je offline (nepripojený) Nandrolon

    Nandrolon
    osobne by som volil termiňák so 4 % p.a. na 5 rokov, zvlášť, ak si vo "financiách" začiatočník...

    Braňo je offline (nepripojený) Braňo

    Braňo
    Urob stavebné sporenie pre celú rodinu (5000 EUR), 5000 EUR daj do žltého melóna a 3000 EUR do zlata, 1000 EUR do striebra a 1000 EUR na termín.účet.
    Nandrolon myslíš to "brutálne predražené zlato", ktoré je k dispozícii teraz??
    Braňo zlato je teraz po 39,38 EUR, za posledných 10 rokov zarobilo priemerne viac ako 15%.

    kom0dus je offline (nepripojený) kom0dus

    kom0dus
    15000 mi nepride ako nejaka investicna suma.