Zavrieť

Porady

Cestovné a stravné

Potreboval by som radu:
Priklad:Som živnostník s miestom vykonavania živnosti Šurany.Každy deň dochadzam vlakom ,alebo autobusom do Nitry do inej firmy,kde robim servis strojov priamo v Nitre alebo z tejto firmy ideme na servis do iných miest po SR.Chcel by som vedieť či mam ako živnostník narok na nahradu cestovneho (vlak,autobus,MHD) a narok na stravne. Problem je v tom ,že zakon hovorí ,že by som nemal PRAVIDELNE vykonavať činnosť v tom istom mieste.Tak by som rad vedel nazor odborníkov na danu situáciu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    DanielaSL je offline (nepripojený) DanielaSL

    Mama troch dospelých detí DanielaSL
    Na stravné nárok máš , na cestovné je môj názor taký , že Šurany - Nitra nie , ale Nitra - iné mesto je nárok na cestovné.

    Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

    Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac Zita5
    DanielaSĽ
    Na stravné nárok máš , na cestovné je môj názor taký , že Šurany - Nitra nie , ale Nitra - iné mesto je nárok na cestovné.
    Danielka ale on má prevádzku v Šuranoch . Takže Šurany -Nitra by mohli byť reálne , nie ?

    DanielaSL je offline (nepripojený) DanielaSL

    Mama troch dospelých detí DanielaSL
    Zita5