Zavrieť

Porady

zalozenie s.r.o

Dobry den , mal by som par otazok, ktoré sa týka zakladania s.r.o , mame v plane si zalozit s.r.o ja , brat a otec , ja som student vysokej skoly , brat teraz maturuje ale hned po maturitach chce zacat pracovat , a otec je na invalidnim dôchodku , moja otazky su co je vyhodnejsie z hladiska platenia dani a odvodov ?koho je lepsie uviest ako konatela ? ako budu ostatny spolocnici figurovat vo firme neviem pochopit ako by sa to dalo vsetko sklbit tak aby to bolo dobre tak aby som ja neprisiel o vyhody studenta , otec o invalidny dochodok a brat aby mal co najmensie alebo ziadne odvody , ako to je zo zaciatocnim vkladom (min 5000 eur) moze sa tento vklad pouzit na nakup naradia ? alebo musi ostat vo firme? a este sa chcem opytat ci je mozne dostat aj zaciatocny prispevok na podnikanie ako je to pri zivnosi, vopred prepacte ak su niektore otazky primitivne ale nemam skusenosti z takymito vecami , dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mondes je offline (nepripojený) mondes

    mondes