Dobrý deň,
30. apríla som si kúpil hodinky z e-shopu, ktoré sa mi pokazili už 22. júla (necelé 3 mesiace), rovno som poslal späť predávajúcemu, ktorého som telefonicky kontaktoval o reklamácií tovaru, na čo mi odpovedal tak, že on je na dovolenke. Tovar bol poštou poslané 23.7.13, zásielka prevzatá na doručenie 25.7.13 ale nezastihnutý. Konateľ firmy mi povedal, že tovar prevezme o týždeň ked bude doma, t.j. 31.7.13, čo sa ale nestalo, ako uviedol v telefóne, on na to zabudol, teda prevezme to 5.8.13. Konateľa firmy som vyzval o dodržanie reklamačnej lehoty ktorú upravuje občiansky zákonník § 620, na čo mi odpovedal, že doba sa začína v tedy ked to prevezme. Moja otázka znie, od kedy sa začína zákonom stanovená doba reklamácie ktorá nesmie trvať dlhšie ako 30 dní? Ja ako spotrebiteľ/kupujúci nemôžem za to, že si konateľ neprevezme tovar a zdržiava daný tovar na pošte až 12 dní, i ked ja som postupoval podľa zákona, čiže po zistení vady som bezodkladne posielal daný tovar na reklamáciu. Dakujem za odpovede