Zavrieť

Porady

Porušenie pracovnej zmluvy ?

Zdravím Vás. Mám v zamestnaní taký problém... Zamestnávateľ mi nakázal prísť cez víkend do práce, bol som za ním a odôvodnil som mu že nemôžem prísť, pretože mám vážne rodinné problémy. Zamestnávateľ povedal OK v pondelok doriešime ale nič sa nedialo. Prišiel koniec mesiaca a zistil som že my bolo strhnuté osobné ohodnotenie v plnej výške(cca 250 eur), aj keď v kritériá osobného hodnotenia mám v zmluve presne definované a o tomto tam nieje ani zmienka. Ďalej tá práca mala byť na pozícii vo výrobnej hale ako montážny pracovník aj keď ja pracujem ako administratívny pracovník. Čo môžem s týmto robiť? Môžem sa obrátiť na inšpektorát práce či už len priamo na právnika? Alebo aký postup by ste mi doporučili? Pretože toto nieje prvý krát čo sa u nás vo firme niečo takéto deje.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    terezamaria je offline (nepripojený) terezamaria

    som jednoducho žena terezamaria
    Na osobné ohodnotenie nie je právny nárok. I keď máš v pracovnej zmluve uvedené, že aká je jeho výška, je na vedúcom pracovníkovi, či Ti ho prizná alebo nie.
    Hoď jeden vážny rozhovor s vedúcim, mal by Ti vysvetliť, prečo tak postupoval. Taktiež by si mal dostať písomné vyrozumenie, kde bude uvedený dôvod, prečo si ho nedostal.

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70