Zavrieť

Porady

FAKTÚRY

Prosím Vás, niekomu sa asi bude zdať táto otázka čudná, no ja som začiatočník tak preto sa pýtam....chcem vedieť či všetky faktúry, ktoré sú na meno, na ičo musia ísť do nákladov, napr. ked som ku faktúre stratila bloček tak si FA nemôžem dať do nákladov...nevadí to ked si takúto FA bez bločka nedám do nákladov, ked je to FA na nákup tovaru a je na meno??? ako to je? dakujem za každú radu
veronikasad Ako ti bude sedieť sklad, keď nezaeviduješ príjem tovaru ?
AdrianaDk no ved to mi nejde do hlavy, lebo ked si pozeram teraz papiere po bývalej účtovníčke tak su tam niektoré FA kde nie sú bločky a nie sú ani v peň.denníku vedené tak neviem ako to potom sedelo.....prosím ta ja mam bar a vediem JU musím viesť aj sklad? dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    AdrianaDk doteraz som mala účtovníčku a tá mi neviedla sklad tak preto sa pýtam, robila mi len na konci roka inventúru tovaru, tak neviem či to stačí....niekomu sa zdajú moje otázky blbé no ja sa radšej opýtam ako by som mala potom niečo pokaziť...každý raz začínal ...netreba nato zabúdať...
    Andrej13 ok, dobre, ale tak to záleží od toho, ako si sa s účtovníčkou dohodla. Každopádne treba viesť skladovú evidenciu.
    kn-alka skladovú evidenciu si vedie len pre seba, hoci aj v nejakom zošite, zo zákona musí urobiť inventúru na konci roka