Zavrieť

Porady

Reklamácia poštou ( balíkom ) alebo kuriérom

Dobrý deň, objednal som si tablet cez internet zo stránky Elektroworld a pokazil sa mi. Chcel by som sa spýtať či by sa dal reklamovať prostredníctvom pošty alebo kuriéra. Pretože najbližšia pobočka je vzdialená cez 200 km. Za odpoveď vopred ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

    kopretinka
    nechápem,čo riešiš.........
    prosím obráťte sa na náš zákaznícky servis, kde Vám budú poskytnuté podrobné informácie ako postupovať. E-mail: info@cc.electroworld.sk či telefón 0850 001 501.
    Naposledy upravil kopretinka : 25.12.13 at 16:30
    Michal Štefunda čo riešim? ako ho dostať do predajne bez toho aby som tam musel isť osobne..
    kopretinka to akože nevieš,ako ho tam máš poslať? to už aké hlúposti ľudia sami nevedia vyriešiť,sa nestačím diviť......
    Michal Štefunda čítal som to celé nič som tam o tom nenašiel..

    erik555 je offline (nepripojený) erik555

    erik555
    Komunikoval si s Electroworldom o probleme tabletu a ze ho chces poslat na reklamaciu? A co na to oni?
    A ten tablet mas ako dlho?
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Michal Štefunda napísal som im ale neodpisujú.. a mám ho od 3.9. 2013 ešte je v záruke..
    lujza.j a kedy sa ti pokazil?
    misoft Tak to nerieš s Electroworldom, ale rovno so servisom - a zoznam servisov by si mal mať v dokladoch a dokumentácii k tabletu. Potom sa stačí len kontaktovať so servisom a môžeš im ho poslať i kuriérom (niektoré servisy využívajú kuriérov na prevzatie a doručenie výrobku bezplatne - pokiaľ je v záruke).
      zbaliť

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Reklamáciu môže kupujúci uplatniť v autorizovanom servise, ktorých zoznam je uvedený v záručnom liste, alebo v ktorejkoľvek prevádzke spoločnosti Electro World. Kupujúci je povinný dôveryhodným spôsobom doložiť, že výrobok bol zakúpený v od Predávajúceho. Dôveryhodným dokladom je originál dokladu o zakúpení výrobku a/alebo riadne vyplnený záručný list (ak bol vystavený).
    http://www.electroworld.sk/cms/c-1Dc...toveho-obchodu

    Ak neodpisuju, tak si najdi adresu servisu a posli ho napr.postou.
    ...ja osobne by som originak faktury neposielala,ale iba kopiu.


    Inak, aj toto som nasla na ich stranke :
    obráťte sa na náš zákaznícky servis, kde Vám budú poskytnuté podrobné informácie ako postupovať pri reklamacii. E-mail: info@cc.electroworld.sk či telefón 0850 001 501.

    Reklamácia poštou ( balíkom ) alebo kuriérom

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.