Reklamáciu môže kupujúci uplatniť v autorizovanom servise, ktorých zoznam je uvedený v záručnom liste, alebo v ktorejkoľvek prevádzke spoločnosti Electro World. Kupujúci je povinný dôveryhodným spôsobom doložiť, že výrobok bol zakúpený v od Predávajúceho. Dôveryhodným dokladom je originál dokladu o zakúpení výrobku a/alebo riadne vyplnený záručný list (ak bol vystavený).
http://www.electroworld.sk/cms/c-1Dc...toveho-obchodu
Ak neodpisuju, tak si najdi adresu servisu a posli ho napr.postou.
...ja osobne by som originak faktury neposielala,ale iba kopiu.
Inak, aj toto som nasla na ich stranke :
obráťte sa na náš zákaznícky servis, kde Vám budú poskytnuté podrobné informácie ako postupovať pri reklamacii. E-mail:
info@cc.electroworld.sk či telefón 0850 001 501.