Zavrieť

Porady

Príspevok pre študenta zo zdravotnej poistovne pri práci na TPP

Dobrý deň,
viete mi prosím poradiť ako to je, ked som študentka vysokej školy, ale prekračujem študium a idem len štatnice robiť, ak sa chcem zamestnať na plný uvazok, ako to je s príspevkami zo zdravotnej poistovne, čo chodí za mna mame? Budú zrušené, či chodia stále? Alebo sa mám zamestnať len ako brigádnik?
Jana Motyčková Zo zdravotnej poisťovne žiadne príspevky mame asi nechodia. to sú asi príspevky odinakiaľ. Na čo sú to príspevky?
nina1000 hej myslela som si, že som to zle napísala, no proste že nemusím si platit sama, platí za mna štát lebo som nahlásená ako študent a chodia príspevky na dieťa, neviem ako to presne popísať, ale kedže som evidovaná ako študent tak domov chodí na mna príspevok
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Jana Motyčková je offline (nepripojený) Jana Motyčková

    Jana Motyčková
    Kým ste študent, štát zdravotné poistenie platí. Nárok na prídavky na deti nie je závislý od príjmu alebo práce študenta. Budete potrebovať pre prídavky potvrdenie o návšteve školy - to píšem kôli tomu, že neviem, či dobre rozumiem tomu, že len idete robiť štátnice.