Zavrieť

Porady

Štatút študenta a pracovná zmluva

Dobrý deň, chcem sa spýtať, do konca mesiaca som stále študent a kým ním som, môžem už nastúpiť do zamestnania? Ak áno, s papierom o výstupe zo školy a aj s pracovnou zmluvou mám ísť na úrad? Ďakujem veľmi pekne.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Katy a R je offline (nepripojený) Katy a R

    Katy a R
    aj študent môže normálne pracovať - ak samozrejme stíha .
    a na aký úrad chceš chodiť - keď budeš mať PP

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Katy a R už napísala - a preto - na aký úrad by si chcel chodiť? Veď budeš makačenko, len budeš zamestnávateľovi musieť zahlásiť, ktorú zdrav. poisťovňu máš - ostatné už musí on urobiť (prihlásiť na SP a ZP a tam odvody poukazovať)
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Ammelinde ďakujem obom len sa pýtam preto, lebo mi povedali, že po konci augusta musím ísť na zdravotku nahlásiť že nebudem študent a potom ak chcem tak ísť na úrad práce, tak kvôli tomu sa pýtam, tak hovoríte, že nieje treba nikam teda chodiť?
    kn-alka prezradíme ti jedno tajomvstvo: na úrad práce sa chodí, ked nemáš prácu - tam by ti ju mali nájsť
    Ale keďže ty už máš prácu, načo chceš chodiť na úrad práce?