V autorizovanom servise lakovanie jedne časti, napr. toho blatníka stoji aj vyše 100 EUR, ak sa aj tmelilo a vyronávalo, tak možno aj 150. Ak to bola metalíza, tak aj samotná farba je drahá. Ja kupujem nemetalízu a tá stojí liter cca 60 EUR. Metalíza stojí od 100 a vyššie za liter. Na blatník stačí tak 2 dl. Metalizované farby sa ešte lakujú bezfarebným lakom.
Ak by si mu chcela zaplatiť, tak by si mu mala dať cca 50 EUR, z toho 30 EUR by bolo za materiál (ak použil lacnejšie farby).
Ak nechce peniaze, tak mu kúp nejaký balíček, kam mu dáš dobrú bonboniéru, dobrú kávu (napr. 200 g NEscafe Gold), nejaký alkohol, čo pije (ak nevieš, kúp niečo za cca 15 EUR) a ešte nejaké drobnosti (ak má deti, tak pre nich sladkosit). Nech to má hodnotu aspoň 30 EUR.
Ak by si mu chcela zaplatiť, tak by si mu mala dať cca 50 EUR, z toho 30 EUR by bolo za materiál (ak použil lacnejšie farby).
Ak nechce peniaze, tak mu kúp nejaký balíček, kam mu dáš dobrú bonboniéru, dobrú kávu (napr. 200 g NEscafe Gold), nejaký alkohol, čo pije (ak nevieš, kúp niečo za cca 15 EUR) a ešte nejaké drobnosti (ak má deti, tak pre nich sladkosit). Nech to má hodnotu aspoň 30 EUR.
- zakryť ostatné časti auta (farba sa práši aj na 2 metre).
- prebrúsiť pôvodný povrch
- vybrúsiť okolie škrabanca na plech
- vytmeliť miesto
- prebrúsiť vytmelené
- nastriekať základom
- nastriekať farbou
- odstrojiť auto
Je to fakt roboty a roboty. Ja si moje Tico v prípade potreby lakujem sám. Nie je to dokonalé, ale mám to za pár šupiek. Menil som najmä nárazníky a tie si lakujem.
A ak to lakoval na 2 rôznych miestach, tak obe plochy museli byť nastriekané. Výhodou je, že zvyšok auta zakrával fóliou iba raz.