Zavrieť

Porady

Skleróza mulitplex .. Rada?

Zdravím, vedel by mi tu niekto poradiť. V auguste 2014 som mala prvé príznaky SM, z toho dôvodu som mala v októbri prvú magnetickú na ktorej mi bolo zistených 15 nálezov a odvodená hospi. v nemocnici na november. Tam mi bola znovu robená magnetická s nálezom plus 1 ložisko. Od tej doby mám oslabenie pravej strany, slabosť v ruke, podlamovanie kolien a občasné zahmlievanie na oku. Tým, že momentálne mám 18 rokov a som študentka, zažiadala som o ID, aby som si aspoň nejako vedela hradiť náklady ktoré mi s týmto ochorením vznikajú (strava, vitamíny, každý mesiac návšteva nemocnice vzdialenej 100km, rehabilitácie ) Beriem liečbu injekciami... Dnes som bola na posúdení a ID mi bol zamietnutý .. čo môžem ďalej robiť ? na čo mám nárok ? ..
Naposledy upravil Veronica18 : 03.03.15 at 11:19
veronikasad dôvod zamietnutia ? Aké % invalidity ti schválili ?
Veronica18 Označila ma za zdravú ... čo ma dostalo asi tak, že ani neviem jak som z tade odišla ... hovorila niečo o tom, že musím mať nejaké body, že minimálne 3 aby som mohla byť posudzovaná ako ID... Ale keďže ja som mala len 1 tak ona s tým nemôže nič urobiť, lebo "tabulkový systém" ... Ako fakt nechápem čo už mám všetko mať ... Veď teraz ledva fungujem ..
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    petermikuláš je offline (nepripojený) petermikuláš

    petermikuláš