Zavrieť

Porady

Ako je to s preplatením výkonov za akútne ošetrenie v zahraničí ?

Dobrý deň,
chcel by som sa opýtať ako je to s poistením v zahraničí. Momentálne pracujem v zahraničí normálne na zmluvu, firma platí odvody, ale stále študujem na Slovensku, v zdravotnej poisťovni som stále vedný ako študent. Musel som ísť súrne v zahraničí k zubárovi, kvôli akútnemu zápalu, ale komerčné poistenie nemám, nakoľko som poistený v zahraničí. Chcel by som sa opýtať či mám nárok na preplatenie výkonov ktoré boli vykonané v zahraničí ak doložím zdravotnej posťovni potvrdenku (bločky) o zaplatení a vykonaných výkonoch.
Ďakujem.
S pozdravom,
Peter
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    Ak pracujes v zahranici, mal by si byt poisteny v zahranicnej zdravotnej poistovni. V tom pripade by si ale mal byt odhlaseny so SK ZP.

    Bezna zdravotna starostlivost v EU sa poskytuje na zaklade Europskeho preukazu zdravotneho poistenia.

    Dalsia moznost je vyziadat si formular E106 vo svojej zdravotnej poistovni a v niektorej zdravotnej poistovni clenskeho statu EU kde sa zdrziavas ho predloz a dostanes preukaz poistenca poisteneho v zahranici (t.j. poistovne si budu preplacat vykony).