Zavrieť

Porady

KREDITY ZA TVORIVÚ ČINNOSŤ

Minulý rok som končila doktorandské štúdium. Pol roka som pracovala ako učiteľka na ZŠ, teraz pracujem ako P.R. manažér - administratíva na univerzite. Chcem však aj ďalej učiť,takže hľadám učiteľské miesto. Zaujíma ma, ako môžem získať kredity za moju tvorivú činnosť - články v odborných časopisoch, spoluautorstvo učebníc... A kto mi ich môže uznať, teda dať osvedčenie o ich získaní....
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Papierniková je offline (nepripojený) Papierniková

    Papierniková
    317/2009 Z.z.
    o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov

    § 47
    Získavanie kreditov

    (1) Pedagogický zamestnanec a odborný zamestnanec získa kredity za

    a) absolvované akreditované programy kontinuálneho vzdelávania podľa § 35 ods. 4 písm. b) až d) pre príslušnú kategóriu, podkategóriu alebo kariérovú pozíciu,

    b) vykonanú rigoróznu skúšku, vykonanú štátnu jazykovú skúšku z cudzieho jazyka a pedagogický zamestnanec za absolvované rozširujúce štúdium podľa § 8a,

    c) absolvované vzdelávanie v zahraničí súvisiace s výkonom pedagogickej činnosti alebo s výkonom odbornej činnosti,

    d) tvorivé aktivity súvisiace s výkonom pedagogickej činnosti alebo výkonom odbornej činnosti, ktorými sú: