Zavrieť

Porady

Zákazník a jeho názor v autoservise

Dobrý deň,
chcel by som sa spýtať či si poviete v autoservise svoj názor, resp. Vám dajú automechanici priestor na vyjadrenie svojho názoru?
Pýtam sa hlavne preto, lebo nosím auto k nového automechanikovi a včera ma odbil s tým, že on vie, čo má robiť, lebo automechanikom je on. Bol som u neho asi tretí krát, našťastie nie kvôli veľkým vadám, ale predsa mi je to čudné. Nemám právo si vybrať motorový olej, proste nič. Bol som zvyknutý, že mi predchádzajúci automechanik poradil, ale výber nechal na mne. Odsťahoval som sa na 300 km a tak som musel meniť aj servis.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Trochu neštandardný prístup automechanika. On predsa má plniť podľa svojich schopností želanie zákazníka. T.z. že ak zákazník povie, že chce olej XYZ, mechanik mu buď povie, že nie je vhodný, alebo ho tam naleje. Sú to peniaze zákazníka, ak kúpi olej, je to zákazníkov olej a zákazník rozhoduje, čo sa s jeho majetkom robí.
    Ak mechanik je arogantný, nechce reflektovať na požiadavky zákazníka - je niekoľko možností:
    1) Oznámiť to šéfstvu servisu, že mechanik nechce počúvať tvoje požiadavky na opravu;
    2) Žiadať vedenie, aby opravu tvojho vozidla nerobil tento konkrétny mechanik;
    3) zmeniť servis!

    bjuty smis je teraz online bjuty smis

    bjuty smis
    samozrejme, že si povieme svoj názor...

    sú to moje peniaze a bude tak, ako poviem ja....

    určite najdeš aj iného mechanika......

    buchač je offline (nepripojený) buchač

    Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac buchač
    Nuž poviem asi takto.

    1. Ty nie si automechanik, tak nerieš určité problémy
    2. Automechanik by mal vedieť, čo a ako

    ALE

    3. Tvoje love, Tvoje auto, Tvoj (aj keď možno zlý) názor
    4. Nič Ti nebráni predsa zmeniť autoservis
    Že podľa toho známeho..."tri krát a dosť!"
    --------------------------------------
    Zatiaľ sa jedná len o ten olej.
    Čo ale v prípade nejakej väčšej závady ? Aj vtedy budeš za múdreho a budeš fušovať servismenovi do roboty ?
    Chlapík si Ťa bude pamätať a robotu proste odflákne a Ty budeš len na tie reklamácie chodiť.

    Zákazník a jeho názor v autoservise

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.