tam je viacero premenných, nielen značka auta. premenná je prakticky všetko - vonkajšia, vnútorná teplota, počet pasažierov, stav filtrov, ako je pustené kúrenie (občas sa stretnem s ľuďmi, čo majú koliesko nastavenia prúdenia vzduchu permanentne na nule), nastavenie smeru a rýchlosti prúdenia vzduchu (silný prúd na čelné sklo, a iné možnosti vrátane kúrenia iba na nohy napr.) atď, atď.
Možno by stálo za to posadiť tvoju kolegyňu do tvojho auta, že nech ti to ponastavuje identicky, ako má na svojom myšiakovi. Nech by vznikli porovnateľné podmienky.
Ale fakt je, že autá sú rozdielne, človek si to ani tak neuvedomí. na predošlých autách som mal v zime problém s rosením, teraz na Volge som si žiadne rosenie nevšimol (ani bez nižšie spomínanej doplnkovej funkcie).
Myslím, že klíma s tým nič nemá. Veď sa popýtaj kolegyne, "ako to robí". Ja mám napr. funkciu, že jedným tlačidlom sa zapne fúkanie na predné okno na maximum a zároveň sa zapne klíma s nejakým (asi elektrickým) prihrievaním vzduchu. Švagor má zas v čelnom skle "kábliky" ako bývajú v zadnom skle, len podstatne hustejšie a neviditeľnejšie. Sa chváli, že nemusí nikdy škrabať čelné sklo... Mal som si radšej kúpiť mondeo