Zavrieť

Porady

ako postupovať ked hostia odmietajú zaplatiť za ubytovanie.

ako mam postupovať, mám na starosti apartmány na chopku a v storno podmienkach máme napísane, ,, Ak zrušíte alebo zmeníte rezerváciu do 7 dní pred dátumom príchodu, nebude účtovaný žiadny poplatok.Ak zrušíte alebo zmeníte rezerváciu neskôr alebo sa nedostavíte, bude vám účtovaná celková cena rezervácie.,, hostia zrušili rezerváciu 2 dni pred nástupom do ubytovania. Napísala som im e-mail, aby to uhradili do 14 dní od doručenia e-mailu, ale zatiaľ nič ako mam potom ďalej postupovať?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

    kopretinka
    snáď si nemyslíš,že ti to dodatočne zaplatia??
    Boli by hlúpi.....
    Je to tvoja vina,máš zlé všeobecné zmluvné podmienky.Pozrel si si niekedy,ako to majú vyriešené iné ubytovacie zariadenia?Nie? Tak čo tu potom plačeš.
    http://www.vilaemma.sk/sk/storno-podmienky
    http://www.druzbahotel.sk/i/pdf/rez-...016-str-sk.jpg
    http://www.adriagate.com/Chorvatsko-...ecne-podmienky
    http://www.philinn.com/sk/cennik
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    taiko mozno ich nema zle stanovene, mozno sa len spolahla, ze ludia su normalni a seriozni a len natrafila na debilov.
    Isto sa teraz uz pouci a bude pri rezervacii vyzadovat zalohu popripade cislo kreditnej karty, ktoru bude depozitovat.
    kopretinka tai,nikto nikde sa nespolieha na to,že ľudia sú seriozni,lebo nie sú.Na toto sa spoliehať.......hm....
    taiko ja sa najprv spolieham, lebo len tak sa to moze zlepsit.
    Nuz a ked ma niekto sklame, ci oklame, tak potom sa uz na neho nespolieham.
    Na Slovensku veru prestava byt clovek clovekom.
      zbaliť

    taiko je offline (nepripojený) taiko

    Som, kto som taiko
    Daj svoje obchodne a vseobecne podmienky preskumat pravnikovi a zisti, ci ich hostia neporusili a nasledne, ci su moznosti ako tie peniaze od nich vymoct.

    dmc je offline (nepripojený) dmc

    dmc
    A co vlastne porusili?????

    Mate uvedene v podmienkach ze ak zrusia rezervaciu DO 7 dni pred prichodom nebude uctovany ziadny poplatok. Podla toho to spravili DO 7 dni...cize 2 dni.....to je DO 7 dni.

    Ja viem ako ste to mysleli...ale napisane je to zle.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    kn-alka máš to pomýlené: zrušenie do dátumu 7 dní od príchodu je bezplatné, t.j. týždeň pred príchodom. Oni zrušili 2 dni pred príchodom
    dmc zrusili to do 7 dni pred prichodom......... zrusili.

    malo to byt napisane..zrusenie objednavky 7 dni pred nastupom a kratsie bude spoplatnene... ale nie zrusenie do 7 dni je bezplatne
    dmc staci sa pozriet na tie odkazy ostatnych hotelov..... tam to maju uvedene jasne a zrozumitelne
      zbaliť

    Consultix je offline (nepripojený) Consultix

    Consultix
    Pokial informacie o stornopoplatkoch splnali nalezitosti obchodnych podmienok a zakaznici sa s tymito podmienkami preukazatelne oboznamili (odklikli suhlas, potvrdili objednavku a pod.) pre uskutocnenim rezervacie, tak stornopoplatok je pravne narokovatelny.
    Neviem o aku sumu sa jedna, ale treba zvazit, ci takyto krok (zaloba o zaplatenie zmluvnej pokuty) nebude mat za nasledok negativnu reklamu (kedze zijeme v silnej dobe silnych socialnych sieti). Na druhej strane je treba chapat aj pohlad prevadzkovatela, ktory ma vypadok prijmov a k najdeniu nahrady 2 dni pred terminom chce aj troch stastia.
    Mam na toto take prirovnanie: Ak si kupis chlieb, ale ani si z neho neodkorjis, nemozes o tri dni sa vraot do obchodu, ze Ty ho nechces. Takze ten stornopoplatok je v rozumnej miere opodstatneny - stavaju sa totiz situacie, ked to klient nerusi zo svojvole...
    Príspevok zbalený
    spam

    Hlasovalo 5 pouzivatelov

    Užitočné (1)
    Stevo5
    Neužitočné (3)
    Nevhodné (1)
    -3
    taiko No ja mam iny nazor. Keby to tak bolo, vsetky hotely by mali na krku sudy. Platenie plnej sumy pri neodobrati sluzby ( nedostaveni sa ) je uplne standardna vec. Ved predsa, ked si niekto nieco zarezervuje, tak to nenukam inym, ktori by to mozno chceli a tak mi ujde zisk z tych izieb
    Co vsak standardne nie je je ta lehota 7 dni, to je strasne dlho. Aj ked ja som uz zazil slovenskeho podnikatela co mal lehotu 14 dni, ba dokonca jeden chcel platit vopred. Na druhej strane sa ale pri ignorantntstve a chrapunstve niektorych nasich spoluobcanov ani nedivim
    jslancik Cez booking.com sa platia bezne zalohy vopred a zavislosti na predstihu storna sa vracia iba cast, pripadne nic. To su normalne podmienky.
    BXLmiami štandardná na západe.
    misoft Vieš - toto sú podmienky ubytovacieho zariadenia, ale nemajú nikde oporu v zákone.
    Pokiaľ by sa to napr. stalo v inom cestovnom ruchu, napr. tam, kde sa platí ešte za stravu, dopravu, letenky a pod, teda za náklady, ktoré s rezerváciou boli vynaložené - tak potom hej, pretože škoda vznikla. Ale takto, že niekto si objedná izbu, potom odvolá - aká škoda vznikla? Izba je na mieste, pripravená, príde iný hosť a môže sa použiť.
    Toto je ticho tolerované, ale keby sa do toho obuli právnici - hneď by sa to otočilo.
    Keď si to zoberieš materialisticky: pôvodný hosť nepríde, zaplatí storno poplatok napr. 500€ - hotel ich má. Ale má i voľnú izbu! Príde hosť a do tej izby ho ubytuje a nechá si opäť zaplatiť za tú ISTÚ izbu ďalších 500€ - teda za izbu má dvojnásobne zaplatené.... nie je to náhodou obohatenie? Pretože tým prvým (čo to odvolali) predsa nič nedal, ale peniaze zobral...) tr.zákon §226 - inak formulácia: plnenie z právneho dôvodu, ktorý odpadol.... by ti to pripomenul.
    http://www.najpravo.sk/slovnik/b/bez...bohatenie.html
    taiko no ja pravnik nie som, ale podla mna su vseobecne obchodne podmienky sucastou zmluvy, ktora sa rezervaciou uzatvara.

    Vies si predstavit, ze si objednas auto ( uplne obycajne v standardnej vybave ) a potom ho neodoberies? Vsak podla Tvojej interpretacie sa nic nedeje, vsak auto existuje a automobilka ho moze predat inemu zakaznikovi. Tu vsak nie je predmetom zmluvy auto, ci izba samotna, ale jej prenajom, ktory "plana" rezervacia moze znemoznit, ergo sa tym sposobi skoda hotelu.
    misoft Pri veciach na objednávku - ak sa čo i len jeden parameter zmení od štandardu - vtedy je nárok na náhradu, pretože sa to vyrobilo pre konkrétny účel...
    Ale auto, ktoré si objednáš v automobilke v štandardnej výbave (ako ostatné) - automobilka ho predsa môže predať inému, bez toho, aby si nechala zaplatiť ešte raz.
    A keď sme pri tých autách.... ja som si (dávnejšie) tiež objednal priamo u výrobcu (Ml.Boleslav) Škodovku 105L, ale mal som špecifikácie: podvozková skupina Š105, motor Š105, karoséria Š130, prístrojové vybavenie Š130, interiér Š130 - ak vy som neprevzal - cáloval by som, pretože potom by to nemohli predať akí ako Š105, ani ako Š130...
    Ale keby som si objednal Š105L tak, ako sa vyrába bežne, neplatil by som, pretože v štandardnej zostave by sa predala normálne.
    bjuty smis misoft, čo ked si chcel tú izbu objednať další hostia, ale recepčná ich odmietla, že majú obsadené ??

    to máš jasný ušlý zisk vinou zákazníka, ktorý a odhlásil na poslednú chvílu
    BXLmiami Ušlý zisk.A tak je to aj u lekára,kozmetičky,kaderníčky.....
    kopretinka na tvojom mieste by som odpoveď vymazala,a neoháńala sa neoprávneným obohatením.Všeobecné obchodné podmienky ti nič nehovoria?ušlý zisk nič?google nič?

    ako postupovať ked hostia odmietajú zaplatiť za ubytovanie.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.