Zavrieť

Porady

Potrebujem upgrade. ;)

Taakže.. Môj počítač je aspoň 4 roky starý (ak nie viac) a nedávno som si uvedomil, že ho potrebujem vylepšiť. Študujem na škole, ktorá je zameraná na elektrotechniku a kedže som ešte len prvák ktorý sa nevyzná, tak píšem sem.

Procesor: AMD Phenom II X4 965 Processor 3,4 GHz (3-4 ročný Quad core (frekvencia je menšia))
Gr. karta: AMD Radeon HD 7750 1GB Sapphire GDDR5
RAM: 4GB (Áno, štyri..)

Pred 4 rokmi mi tieto parametre vyhovovali ale technika ide s dobou a preto potrebujem poradiť aký procesor/gr. kartu a RAM mám kúpiť aby mi počítač nesekal najmä pri hraní hier a renderovaní videí a celkovo pri používaní počítača.

Veľa ľudí hovorí, že je lepšie sa poradiť takže za odpovede vopred Ďakujem
Naposledy upravil Blz : 12.03.16 at 18:51
5 komentárov     zbaliť
duves A v čom ti PC nestačí? Okrem hier :-)
Blz Jednoducho potrebujem rýchlejší počítač pretože ma už nebaví strácať čas za ktorý som toho mohol veľa urobiť. Dosť často sa mi stane že sa počítač sekne a potrebujem ho reštartovať alebo že mi pri hraní hier padne fps do nehrateľných hodnôt. V hre csgo mám 80-130fps na min. nastavenia, potrebujem 180+ kvôli natáčaniu videí, editovaní a renderovaní a preto sa pýtam, čo mám vylepšiť.
misoft Renderovať a NEHRAŤ zároveň, alebo hrať a NERENDEROVAŤ zároveň....
duves jasnačka
Blz Samozrejme že nerobím obe veci naraz
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤