Zavrieť

Porady

Môžem mať prasknutú hlavu na motore prípadne tesnenie pod ňou ak ?

Zdravim, prednedávnom som si kúpil peugeot 306 1,9TD. Vkuse sa mi strácala voda v chladiči. Vkuse som dolieval každých cca 500 a menej km. (Dolieval som modrú chladiaci kvapalinu). Až do nedávna presnejšie predvčera kedy mi to už prišlo podozrivé a aj dosť nákladné vzhľadom na to že 1 liter stojí cca 5€. Keďže nadobka na dolievanie je čierna a neprehľadná tak ma na prvý krát nenapadlo že by v nej mohlo byť aj niečo iné ako kvapalina, načrel som teda prstom zvnútra nádobky a prst som vytiahol od oleja, teplota motora sa držala v prevádzkovej teplote na 75° pokiaľ som nestál na mieste a motor bežal, vtedy sa vedela vyšplhať až na 100 °. Dával som to do predvčera za vinu termostatu ale teraz mi to tak nepríde. Za auto som dal 650€ menil som olej filtre a komplet predný podvozok, čapy, geo, tyčky,... Stálo ma to cez 300€. Ako každý tento peugeot má problém so zadnou nápravou tak ani môj neni žiadna výnimka takže cca ďalších 400€ pôjde do zadnej nápravy, a chcem sa teda spýtať, tieto problémy čo momentálne mám s teplotou, a miznucou kvapalinou spolu so spoločnosťou oleja v nádobe na dolievanie kvapaliny či to môže byť spôsobené prasknutou hlavou prípadne tesnenia pod ňou, ak áno tak koľko by ma približne stala oprava a či vlastne sa mi to oplatí dávať všetko do hromady. Vopred ďakujem za reakcie a rady.
Naposledy upravil Fr4nS : 15.04.16 at 03:08
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    vlado 33 je offline (nepripojený) vlado 33

    vlado 33
    Keď máš olej vo vyrovnávacej nádržke, učíte to bude súvisieť s tesnením alebo s prasknutou hlavou. Je to na 100%. Cena prace je zhruba 300€+ materiál (záleží od poskytovateľa servisných služieb). Radil by som ti, aby si dal na hlavu spraviť tlakovú skúšku. Hlava sa dá v určitých možnostiach repasovať (zavariť podľa toho kde je prasklina), čo neodporúčam, radšej by som použil zánovnú. Máš dve možnosti, oprava alebo do šrotu. Ja to typujem na tesnenie pod hlavou.
    Naposledy upravil vlado 33 : 15.04.16 at 09:01

    faro1 je offline (nepripojený) faro1

    faro1
    Či je prasknutá hlava motora a chladiaca kvapalina sa dostáva do motora je viac ako isté. Predsa keď stále dolievaš, tak niekde sa stráca. Skontroluj výšku oleja v motore, či je správna výška. Vyskrutkuj zátku, ktorou sa dolieva olej do motora a keď je vo vnútri, alebo na dolievacej zátke od spodu olejová emulzia, zmes oleja a chladiacej kvapaliny šedobielej farby, tak to máš potvrdené.
    buchač Či je prasknutá hlava motora a chladiaca kvapalina sa dostáva do motora je viac ako isté. Predsa keď stále dolievaš, tak niekde sa stráca.
    =======================
    Niekde určite...ale nemusí sa práve do motora.
    bodliak :-)

    Ja som dolieval a tiekol mi venil kurenia. Pod gumenymi rohozkami bolo mokro.

    Môžem mať prasknutú hlavu na motore prípadne tesnenie pod ňou ak ?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.