Zavrieť

Porady

Oprávnená reklamácia?

Vo firme sme dostali reklamáciu na výrobok, ktorý je úplne v poriadku len po zakúpení si pán surfoval na internete a našiel podľa neho ten výrobok lacnejšie. Prišiel do predajne a žiadal zľavu alebo že vráti tovar a chce peniaze spať. V skutočnosti u nas kupil sadu a to čo našiel na internete ako lacnejšie je len jedna jej časť. Vysvetliť si to nedal a napísal e-mail kde sa vyhráža obchodnou inšpekciou. Vie mi niekto poradiť, kto je v práve? alebo pridať nejaký odkaz na zákon pod ktorý to spadá...ja som pozerala obchodný zákonník aj stránky o právach spotrebiteľa ale tento konkrétny prípad som nenašla. Myslím si, že pri kúpe súhlasil s cenou a je jeho chyba, že sa najskor nepoobzeral aj inde... a chcela by som podotknúť, že výrobok nie je predražený a máme cenu podľa dovozcu.
3 komentárov     zbaliť
arizona A co reklamoval zakaznik? Nejaku zavadu? Ci len cenu?
Zusca8 ved to, že len cenu. keby závadu tak by sme postupovali ako pri normalnej reklamacii, ale to ze si niekto niečo kupi a potom si povie ze mohol som to radšej kupit inde lacnejšie a ešte sa vyhraza obchodnou inšpekciou je troška nezvyčajna reklamacia pričom nereklamuje vyrobok ale cenu
arizona Reklamoval cenu? To by ho teda riadne vysmiali, keby poslal na teba staznost. Ved ho nikto nenutil kupit,ked sa mu cena nepozdavala. Nedaj sa zastrasit! Nema narok ani na ziadnu reklamaciu,ani na vratenie tovaru, ci penazi.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Žabinka je offline (nepripojený) Žabinka

    Žabinka
    - ak ste e-shop http://www.uspesne-podnikanie.sk/pre...akaznik-vratit
    - ak ste kamenná predajňa, je len na dobrej vôli predávajúceho, či tovar vezme späť a vráti peniaze alebo vymení za iný tovar.. to, že je inde tovar lacnejší, nie je dôvod na vrátenie tovaru..
    - ak tovar nie je poškodený, aká reklamácia? nižšia cena tovaru u iného dodávateľa nie je predmetom reklamácie..
    Zusca8 dakujem krásne za odpoveď, chcela som sa v tom uistiť

    Oprávnená reklamácia?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.