Zavrieť

Porady

Zvysenie minimalnej mzdy

Prepacte neviem sa vyjadrit spravne. Pracujem ako predavac v obchode s potravinami. Na zmluve mam uvedene ze patrim do druheho stupna zataze v zamestnani. Tych stupnov je proste viac, zrejme podla narocnosti vykonu prace. Ma sa zvysovat minimalna mzda od noveho roka. Ja mam na zmluve 500eur v hrubom + variabilnu zlozku mzdy, moj plat v cistom je 470-480eur. Zaujima ma ci sa bude minimalna mzda zvysovat aj pre ten druhy stupen a ci ovplyvni to nejako moju mzdu.
3 komentárov     zbaliť
Mila123 áno, platí stále 1,2 x MM, takú by si mal dostať
misoft MM sa berie ako akýsi "základ" - od nej sa potom vypočítavajú ostatné mzdy podľa mzdových tabuliek - takže ak sa zdvihne MM - musí sa prepočítať i mzda podľa tvojej tarif. triedy a zaradenia.
poraditsa Je mozne zistit o kolko by mala stupnut suma na vyplatnej paske? Ak teda vobec?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Minimálna mzda pri druhom stupni náročnosti by sa od 1.1.2017 mala zvýšiť na 522€. Ak tvoja hrubá mzda bez nadčasov, vrátane pohyblivé zložky dosahuje túto sumu, zamestnávateľ ti mzdu nemusí upraviť.
    10 komentáre - rozbaľ     zbaliť