Zavrieť

Porady

Neúctivé správanie voči zákazníkovi

Na akom úrade riešiť neúctivé až hrubé správanie obsluhy reštaurácia k zákazníkovi?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Preco na urade?
    To treba riesit s majitelom prevadzky, ved jemu v prvom rade musi zalezat na tom, ako sa citia jeho zakaznici, ved ti ho zivia.

    Hlasovalo 9 pouzivatelov

    Užitočné (9)
    willma, terezamaria, afrikánka, taiko, Dav, alaya1, Soňa K, Oliwa, Dáša_
    9

    taiko je offline (nepripojený) taiko

    Som, kto som taiko
    Ja by som nestracal cas s uradmi. Onu vec by so totiz dokazoval len velmi tazko.
    1. Oslovil by som majitela firmy,
    2. dal by som recenziu na https://staffino.com/, http://restauracie.sme.sk a https://www.tripadvisor.com,
    3. zdoveril by som sa vsetkym znamym a
    4. ak by mi majitel osobne neslubil ze zjedna napravu uz by som do tej restauracie nesiel.

    sosak je offline (nepripojený) sosak

    sosak
    Mali ste dobrú alebo zlú skúsenosť s obsluhou?

    Pošlite hodnotenie na personál či produkty priamo manažérovi prevádzky
    https://staffino.com/sk/
    Terezia13 ďakujem a práve som to využila

    buchač je offline (nepripojený) buchač

    Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac buchač
    Pfúúúúú....
    Otočím odpoveď na otázku.

    Ako a kde riešiť neúctivé až hrubé správanie zákazníkov k personálu reštaurácie ?
    Ako a kde riešiť vulgárne a nelichotivé poznámky zákazníkov, kde jeden jedinec pokazí celý pracovný deň celému personálu ?

    Kukni do zrkadla a spýtaj sa sám seba, či si nedal zámienku na takéto konanie.
    Alebo si myslíš, že vždy, všade a za každých okolností platí..." Náš zákazník - náš pán."
    Lebo ono platí aj ..." Ľudia sú rôzny...poväčšinou hovada."
    ------------------------------------

    ALE ak si myslíš, že si v práve, tak to rieš s najbližším šéfom v danej prevádzke.



    P.S.:
    ...a vždy je to len ten Tvoj pohľad na danú skutočnosť...nik nepozná názor druhej strany.

    P.S.:
    ...a ver, že viem, o čom rozprávam...skoro každý deň doma počúvam, čoho sú zákazníci schopní.

    Hlasovalo 5 pouzivatelov

    Užitočné (3)
    afrikánka, lujza.j, Soňa K
    Otázka, nie odpoveď (1)
    Nevhodné (1)
    1
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    lujza.j by sa dali romany pisat....o zlatučkych zakaznikoch....
    buchač Lui...ALE šak vidíš aj sama, že aké sú odpovede.

    Áááááále, že čo sa ja budem vzrušovať.
    No zaujímala by ma teda fest daná skutočnosť, že čo sa vlastne prihodilo. Samozrejme, že objektívna a hlavne pravdivá.

    Príklad ?
    Záverečná je o 21,00 hod. Príde zákazník (hovado) s partiou o 20,55 a chce jedlo na objednávku ?
    Samozrejme okamžite, ihneď...lebo sú unavení z celodenného flákania v obchoďáku a ponáhľajú sa ešte niekde inde.
    Trebárs pizzu...no pec je už pomaly vychladnutá. No dilinom proste nevysvetlíš...takých proste jednoducho pošleš slušne preč. Ak majú pindy, čo si zaslúžia ???
    Len primeranú odpoveď...úctivo a jemne pošleš do péčka.


    Je amatér ten podnikateľ, ktorý nepodrží svojich zamestnancov (samozrejme po vyhodnotení situácie) a vyjde v ústrety každému sťažovateľovi.
    afrikánka Alebo, prídeš do reštaurácie, kaviarne, nikde nikoho, iba nepríjemne sa tváriaca servírka, ktorá ani nezdvihne zrak, lebo hľadí do mobilu. S nepríjemným pocitom, panebože, ja ju vyruším, pozdravíš, ona ani neodzdraví.....Tvoju objednávku vybaví, až sa jej uráči.
    Koho zaujímajú jej problémy? Je v práci, podľa toho sa má chovať "Náš zákazník, náš pán" !
      zbaliť

    Terezia13 je offline (nepripojený) Terezia13

    Terezia13
    presne takýto problém riešim, žiaľ nezačala som u vedúceho, podľa mňa to treba riešiť s ním, tu nepomôže žiaden úrad, ak ste mali objednané a stalo sa to po tom, mali ste sa zdvihnúť a odísť, ak ste reklamovali kvalitu, to bolo treba určite reklamovať u vedúceho alebo aspoň vedúceho zmeny

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Slovenská obchodná inšpekcia
    veronikasad Nechám sa poučiť, ak moja odpoveď nie je správna. Neuzitocne od anonyma problém nevyriesi
    willma Veronika prepáč ale čo má SOI spoločné so správaním zamestnanca - pošlú ťa do preč. Oni také neriešia.

    Neúctivé správanie voči zákazníkovi

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.