Pfúúúúú....
Otočím odpoveď na otázku.
Ako a kde riešiť neúctivé až hrubé správanie zákazníkov k personálu reštaurácie ?
Ako a kde riešiť vulgárne a nelichotivé poznámky zákazníkov, kde jeden jedinec pokazí celý pracovný deň celému personálu ?
Kukni do zrkadla a spýtaj sa sám seba, či si nedal zámienku na takéto konanie.
Alebo si myslíš, že vždy, všade a za každých okolností platí..." Náš zákazník - náš pán."
Lebo ono platí aj ..." Ľudia sú rôzny...poväčšinou hovada."
------------------------------------
ALE ak si myslíš, že si v práve, tak to rieš s najbližším šéfom v danej prevádzke.
P.S.:
...a vždy je to len ten Tvoj pohľad na danú skutočnosť...nik nepozná názor druhej strany.
P.S.:
...a ver, že viem, o čom rozprávam...skoro každý deň doma počúvam, čoho sú zákazníci schopní.