Ahojte, kúpila som si jednu položku na Ebay-i, avšak pri prezeraní ďalších obrázkov od tej istej položky, som zistila, že tovar je mierne odlišný od prvej fotky. Spýtala som sa predajcu, ktorý z tých dvoch vlastne tovar predáva. Žiaľ, práve ten, ktorý som nechcela. Moja transakcia cez Paypal prebehla 12.12., ten rozdiel som si všimla 14.12 a v ten istý deň mi odpísal, že mi vráti peniaze do večera: "I refund money to evening", lenže doteraz nenabehlo od neho nič. Ako by som mala postupovať? Čakať ešte, napísať predajcovi, alebo už to riešiť cez Resolution Centre? Dodám ešte, že mal 99,6% pozitívnych feedbacks, ale bol najprv mrzutý, lebo on nevidel ten rozdiel, otvoril Case, no po dôkladnom vysvetlení vymenil fotky.
Naposledy upravil Aylla : 20.12.17 at 05:53