Iwika
Zdravim vsetkych,
potrebovala by som radu,ako sformulovat dokument o prevzati peciatky pre zamestnanca, tiez aj kluc od firmy a heslo na alarm pri vstupe do budovy. Nic take som na tejto stranke nenasla...
Tiez potrebujem pre tych istych zamestnancov urobit aj hmotnu zodpovednost.Neviem teda, ci to zahrnut do jedneho dokumentu,alebo radsej dva.
Dakujem za odpoved. Dufam,ze mi niekto odpise,lebo na nete neviem najst to,co potrebujem. Ak uz niekto ma hotovy nejaky taky dokument, tak by mi to velmi pomohlo.
Este raz vdaka. S pozdravom Iwika
Ahoj, ak som dobre pochopila otázku, chcete prevzatie týchto predmetov a údajov riešiť dohodou o HZ.
Ak áno, tak odpovedám: mne tá dohoda o HZ nesedí v takomto prípade (pečiatka, kľúče, heslo na alarm). Predmetom dohody môžu byť len: hotovosť, ceniny, tovar, zásoby materiálu alebo iné hodnoty, určené na obeh alebo obrat, ktoré je ZC povinný vyúčtovať.
Ak chcete mať ošetrenú zodpovednosť ZC v prípade vzniku škody, ktorá nejako súvisí s týmito predmetni, (neoprávnený vstuop do budovy a pod.) To, že ZC má takéto veci, resp. že ich prevzal a môže ich používať, by malo vyplývať aj z jeho PZ, prípadne z pracovnej náplne. Osobne si myslím, že ako doklad o prevzatí postačuje papier, z ktorého vyplýáva kto kedy a čo prevzal + dátum a podpisy.
Ak bola otázka myslená inak, tak sa ospravedlňujem.