Mám na Vás jednu prosbu kto máte skúsenosť.
Práve ma dosť vytočila jedna nemenovaná predajňa obuvi a vlastne aj moja hlúposť (to asi ešte viac)
V decembri som si kúpila zimnú obuv v januári som zistila, že dosť premoká a navyše sa aj rozpadáva. Tak som ju išla reklamovať, že sa mi rozpadá podrážka a tak. Samozrejme reklamáciu mi neuznali lebo som si ju vraj mechanicky poškodila a tak kedže bola aj pani predavačka veľmi nepríjemná som dala novú reklamáciu, že obuv premoká (na záručnom liste bolo napísané, že je to zimná vychádzková obuv) Pani predávajúca sa na mňa usmiala a povedala, že to je prešívaná obuv a nie lepená a určite mi to neuznajú a tak som jej vysvetlila, že ale mňa na to nikto neupozornil, keď som ich kupovala a na lístku je napísané že je to zimná obuv.
Samozrejme reklamáciu mi neuznali s tým, že je to módna obuv tak som sa usmiala, že aká kravina...
Akurát sa chystám, že čižmi zajtra pošlem na preskúšanie či som ich ozaj "mechanicky poškodila" alebo oni majú nekvalitnú obuv a zavolám na Obch.inšpekciu kôli premokaniu obuvi lebo viem, že ma jednoducho neupozornili na to premokanie pri kúpe a na záručnom liste bolo napísané, že je to zimná vychádzková obuv.
Na moje veľké prekvapenie som zistila, že na záručnom liste je teraz napísané, že je to módna prešívaná obuv!!
Toto je už aj na mňa veľa vobec ma nenapadlo, že mi ten záručný list zamenia za nový taký, aby vyhovoval im a ja som si nespravila kópiu toho prveho, aby som mala dôkaz. Ešte k tomu ja krava som si to pri preberaní reklamácie vôbec nevšimla. Na pokladničnom doklade je síce jasne vidiet že bol k niečomu pripnutý (pamätám si, že bol pripnutý k záručnému listu) no ale môj nový záručný list je nepoškodený od spinky takže mám aspoň sama pre seba dôkaz, že mi nešibe a naozaj mi to vymenili.
Píšem hlavne preto, aby ste si aj vy ostatní davali pozor a ak náhodou má niekto podobnú skúsenosť poradili mi ako to riešiť. Na to preskúšanie to určite pošlem.