Zavrieť

Porady

Skončenie pracovného pomeru zo strany zamestnávateľa v skúšobnej dobe § 72

Zamestnancovi končí skúšobná doba, doniesol PN. Šéf mu však chcel akurát ukončiť pracovný pomer v skúšobnej dobe podľa § 72. Je to možné aj keď je na PN?
7 komentárov     zbaliť
veronikasad Kedy mu konci skúšobná doba?
ferob 9.8.2019
veronikasad To stihate, oznámenie treba poslat doporučene s dorucenkou, s kratkou uloznou dobou na poste.
veronikasad ...do vlastnych ruk.
ferob dám ukončenie PP dnešný deň, odhlásim ho zo SP a ZP k dnešnému dňu. Ak sa zásielka vráti, považujem to za oznámené, že?
ivka70 nie, musela by si pockat na prebratie zasielky (alebo vratenie) a ukoncit PP az tym dnom (to pockat po PN, kedze SD sa predlzuje o PN, je jednoduchsie (pokial nepojde o dlhodobu PN)
ferob no práve to študujem a našla som, že počkať na prebratie alebo vrátenie zásielky. Uvidím ako to poriešime vo firme. Nakoniec ešte ani PN nemám v ruke od zamestnanca, zatiaľ je to len ústne. Možno ani žiadnu PN nemá. Ale v každom prípade si radšej už dopredu overujem informácie.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Je to mozne aj pocas PN, písomné oznámenie treba doručiť zamedtnancovi spravidla aspon tri dni vopred.

    SD sa predlžuje o cas prekazok v praci na strane zamestnanca
    8 komentáre - rozbaľ     zbaliť