Zavrieť

Porady

ELDP

Pekný deň prajem!
Potrebovala by som radu!
Som iba začiatočník, takže čo sa týka takýchto vecí som ešte laik!
Potrebovala by som zistiť:
Ide proste o to, že prišla za mnou jedna pani a potrebuje nejaké potrvdenie aby jej priznali dôchodkok!Medzičasom som sa dozvedela, že asi
musím vystaviť ELDP, aj som ho skoro urobila, ale ide o to, že ona chce ten dôchodok od 10. 10.2006 a ako jej teda vypočítam VZ a z čoho?
Ďakujem veľmi mi pomôžete!
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    jankasm je offline (nepripojený) jankasm

    jankasm
    Gabi03
    ELDP sa vypisuje a SP zasiela iba pri ukončení pracovného pomeru.
    Nesúhlasím.
    ELDP sa vypisuje zamestnancovi na jeho žiadosť pre potreby SP k priznaniu dôchodku kedykoľvek.

    jankasm je offline (nepripojený) jankasm

    jankasm
    Viera J.
    Pekný deň prajem!
    Potrebovala by som radu!
    Som iba začiatočník, takže čo sa týka takýchto vecí som ešte laik!
    Potrebovala by som zistiť:
    Ide proste o to, že prišla za mnou jedna pani a potrebuje nejaké potrvdenie aby jej priznali dôchodkok!Medzičasom som sa dozvedela, že asi
    musím vystaviť ELDP, aj som ho skoro urobila, ale ide o to, že ona chce ten dôchodok od 10. 10.2006 a ako jej teda vypočítam VZ a z čoho?
    Ďakujem veľmi mi pomôžete!
    Myslím, že im stačí vyplniť ELDP za mesiace 01-09/2006.