Zavrieť

Porady

Co so mnou bude?nepodala som DP :(

ahojte vsetci.

uz sa nemam na koho obratit, a tak pisem vam.
Ja mam zmluvu pre financneho poradcu OVB. Som studentka. Mam aj svoje cislo.
No, prijem som nemala ziaden. Neponukla som ani jednu zmluvu.
Pred rokom som sa bola pytat na urade, ci mam podat nulove priznanie. A mila pani mi povedala, ze ak je nulove, nemala som ziaden prijem, tak nemusim.
Som ju pocuvla. Tohto roku som uz ani nesla.

Moj kamarat nepodal tiez a teraz mu urad oznamil, ze musi dodatocne podat za 2000,- lebo premlcacia doba je az 10 rokov.
A ja sa uz bojim. Co, ak som mala podat? A ked ma urad pre kontrolu odhali, a zaplatim take vysoke pokuty? Alebo mam dodatocne podat a zaplatit 2000,- pre nejaku hlupu uradnicku, co mi zle radila??

Kto hovori pravdu? Ako to je?

/PS: a to mam ist aj na vsebecnu zdravotnu poistovnu? vraj aj tam musim,.../
Tu zmluvu idem uz rozviazat. Su s tym len problemy.. poradte. dakujem, ste zlati.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

    Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac Zita5
    Je dobré podať daňové priznanie aj nulové , a ak nie si povinná podať DP tak treba čestné prehlásenie/doporučenie DU/ alebo oznámenie že v roku xxxx si nedosahovala žiadne príjmy .