flopnr Chcel by som vedieť, prečo je internet banking už vyše 2 mesiace spomalený alebo viac nefunkčný ako funkčný..??!! (Nie je to spôsobené slabým signálom, to mám už odskúšané!!) Pritom každá banka doporučuje skôr platbu týmto spôsobom ako chodiť platiť do banky, ale platiť cez internet banking mi niekedy trvá aj vyše hodiny!!!
Ak máte podobné skúsenosti alebo viete odpovedať, napíšte.
Nepíšeš IB akej banky. Ja mám IB v dvoch bankách a rýchlosť je v poriadku doma aj v práci na oboch. Skús sa opýtať ľudí, ktorí majú v tej istej banke ako ty, či aj oni niečo také zaregistrovali. Ak nie, tak chyba bude na tvojej strane - možno rýchlosti pripojenia na internet.
V tlači ale boli minulý týždeň reakcie klientov jednej banky, že fúzia spôsobila dočasné zhoršenie kvality jej služieb (SMS potvrdenia meškali aj niekoľko dní, transkacie boli realizované so sklzom,...). Možno to bola tá istá banka.