Zavrieť

Porady

Podpisovanie dokladov

Prosím Vás a ako je to s podpisovaním pokladničných dokladov pri kontrole? Nemáte s tým skúsenosti? Musí každý bloček podpísať konateľ - schválil?? Aj na faktúrach a tak? Do kolónky vystavené komu dávame názov tej ktorej firmy, od ktorej nakupujeme, napr. Slovnaft atď., takže predpokladám, že podpis príjemcu tam byť nemusí.

Zajtra máme daňovú kontrolu za november, tak si to ešte dávam dokopy.
Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    petra:-) je offline (nepripojený) petra:-)

    :-) petra:-)
    Socha, ja dávam na bloček ako príjemcu toho zamestnaca, ktorému som hotovosť vyplatila, teda nie napr. Slovnaft. Taktiež nechávam každý bloček podpisovať osobe, ktorá ho vystavila, schválila a zaúčtovala (zákon o účtovníctve - DÚ má v kompetencii kontrolovať dodržiavani a môže sankcionovať.)
    človiečik Vladimír Ozimý
    Pri väčších firmách to funguje jednoznačne cez podpis zamestnanca, ale v malych organizáciach a u zivnostnikov pokial viem, tak sa tam normalne pisu firmy od ktorych ste to nakupili, ja som s tym nemal problem.

    Podpisovanie dokladov

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.