Zavrieť

Porady

PN - starobný dôchodca?

Dobrý deň prajem! Chcela by som vás múdrejších a skúsenejších poprosiť o radu. Máme zamestnankyňu, ktorá u nás pracuje už dlho, ale každý rok sa jej obnovuje zmluva- má teda najnovšiu od 08.01.2007 - je to starobná dôchodkyňa ale bola na PN - ke od 21.09.2007 až do 30.09.2007
Chcela by som Vás poprosiť o radu - ona ako dôchodca nemá nárok na nemocenské, ale asi na na náhradu príjmu áno! Mala by som jej teda určiť sumu vymeriavacích základov a denný vymeriavací základ....kedže som len začiatočník chcela by som vás poprosiť o radu - ako to všetko vypočítam - ďakujem pekne !Veľmi mi pomôžete!

Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    drobeceva je offline (nepripojený) drobeceva

    drobeceva
    jamis Pozri príspevok
    Ak bola PN tak nemá nárok na náhradu príjmu.
    Prečo nie? Nárok na náhradu príjmu má, nemá nárok na nemocenské./iba v prípade, ak by si dobrovoľne platil./

    jamis je offline (nepripojený) jamis

    jamis
    drobeceva Pozri príspevok
    Prečo nie? Nárok na náhradu príjmu má, nemá nárok na nemocenské./iba v prípade, ak by si dobrovoľne platil./
    Prepáč. Vlastne máš pravdu.
    Už dlho som nemala starobního dôchodcu na PN-ke.
    Nechcela som zavádzať.

    Viera J. je offline (nepripojený) Viera J.

    som začiatočník Viera J.