Zavrieť

Porady

Technické poradenstvo z ČR

Prosím o radu z oblasti medzinárodného zdaňovania. Živnostník z ČR nám fakturoval technické poradenstvo na jednom projekte. Ide automaticky o príjem podľa §16/1c alebo je dôležité, kde bolo fyzicky poradenstvo vykonané (zmluvu mi ešte nedoručili)??? Aký bude ďalší postup? V prípade, že ide o služby vykonávané na území SR, tak použijem §43 a zrazím mu daň? V akej výške? Predpokladám, že 19% podľa zákona o DzP SR, pretože to nie je príjem, ktorý by bol predmetom zmlúv o zamedzení dvojitého zdanenia. Pre českého živnostníka je potom tento príjem úplne vylúčený zo zdanenia v ČR? Čím viacej túto problematiku študujem, tým viacej som confused... Ďakujem všetkým dobrým dušiam, ktoré mi to pomôžu vyjasniť... Ďďďď...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

    audítor, účtovník, odborný poradca ...viac KEJKA
    počkaj na zmluvu....popíš problém. Príliš veľa otázok a nejasné zadanie...sorry.

    Mirra je offline (nepripojený) Mirra

    Mirra
    ok, skúsim postupne od začiatku. Mám faktúru od českého živnostníka na technické poradenstvo pri projekte. Čo s ňou? Čo ma zaujíma ako prvé?
    Katarína Cigánová
    ako prve ta zaujíma zmluva , zmluva , zmluva . Bez toho neposúdiš čo vlastne kto robil , pre kojho robil , kde sa práca vykonala kedy sa vykonala.