Zavrieť

Porady

DPH - vrátenie dane

Dobrý deň, potrebovala by som poradiť keďže s týmto som sa vo svojej práci nestretla - som začiatočník. Došli nám faktúry zo zahraničia CZ za naftu s DPH. My sme však tankovali na území SK. Ako teda do ktorých riadkov v priznaní mám uviesť DPH odpočet. Už sme posielali dokumenty do CZ na vrátenie dane, ale zatiaľ nič neprišlo. SOM bezradná.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    kalkulka je offline (nepripojený) kalkulka

    pracujem v spoločnosti, ktorá sa zaoberá strojárskou výrobou, ktorú takmer všetku expotrujeme do krajín EÚ ...viac kalkulka
    A aké IČ DPH má dodávateľ uvedené na fa? Slovenské, či české? Ste platcami DPH predpokladám.

    kalkulka je offline (nepripojený) kalkulka

    pracujem v spoločnosti, ktorá sa zaoberá strojárskou výrobou, ktorú takmer všetku expotrujeme do krajín EÚ ...viac kalkulka
    Tak toto je akési pomotané.Na Slovensku ste tankovali a fakturovali vám z Čiech s českou DPH? Toto sa mi nezdá?
    Vysvetli bližšie, prečo je to tak.

    Juliette je offline (nepripojený) Juliette

    Juliette
    no na daktorých faktúrach je fakturované čo sme tankovali v CR, tak vlastne z tých by sme mali si odpočítať DPH, lenže ja neviem ako. Tie faktúry sú smerodajné. Už ma ide z toho poraziť :-(

    kalkulka je offline (nepripojený) kalkulka