Zavrieť

Porady

Ahojte ;) Volam sa Jirko a som novacik :)

Som študent na učilišti. Nebaví ma manuálna práca a rád leňoším :) Zaujímam sa o podnikanie a investície,ale nie som v tom nejaký preborník. Rád by som tu našiel niekoho zaujímavéhoNapr.Inštruktora/ku ...viac
Dobry den vam prajem a chcem sa vam predstavit Som Jirko a v buducnosti zamyslam podnikat. Tak ze sa velmi rad informujem a priucim. Mozno ked sa bude dat tak sa s niekym aj osobne stretnem. Dik
Usporiadat
mysimis mysimis

mysimis je offline (nepripojený) mysimis

obyčajný človiečik
Tak teda vitaj medzi nami
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
Paula Paula

Paula je offline (nepripojený) Paula

a zaraď sa do "pracovného" procesu
0 0
Melnick Melnick

Melnick je offline (nepripojený) Melnick

človek čo opustil Poradu.
Krásna prezentácia Jirko, vitaj .
0 0
J1rko J1rko

J1rko je offline (nepripojený) J1rko

Som študent na učilišti. Nebaví ma manuálna práca a rád leňoším :) Zaujímam sa o podnikanie a investície,ale nie som v tom nejaký preborník. Rád by som tu našiel niekoho zaujímavéhoNapr.Inštruktora/ku ...viac
Dostudujem strednu skolu a mozem sa zaradit kde chcem, len este treba to ucliiste nejako dotiahnut do konca BTW...kto z vas chodil na SOU ?
0 0
Zoltán Kovács Zoltán Kovács

Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac
Noo, väčšina z náš má už školské roky za sebou, ale to vôbec nevadí. Je chválihodné, že pred začatím podnikania chceš mať správne informácie. Tak si na správnom mieste.
0 0
J1rko J1rko

J1rko je offline (nepripojený) J1rko

Som študent na učilišti. Nebaví ma manuálna práca a rád leňoším :) Zaujímam sa o podnikanie a investície,ale nie som v tom nejaký preborník. Rád by som tu našiel niekoho zaujímavéhoNapr.Inštruktora/ku ...viac
Este sa tu naucim orientovat trosku a mozem sa zaradit
0 0
danushka danushka

danushka je offline (nepripojený) danushka