Zavrieť

Porady

Ahojte ;) Volam sa Jirko a som novacik :)

Som študent na učilišti. Nebaví ma manuálna práca a rád leňoším :) Zaujímam sa o podnikanie a investície,ale nie som v tom nejaký preborník. Rád by som tu našiel niekoho zaujímavéhoNapr.Inštruktora/ku ...viac
Dobry den vam prajem a chcem sa vam predstavit Som Jirko a v buducnosti zamyslam podnikat. Tak ze sa velmi rad informujem a priucim. Mozno ked sa bude dat tak sa s niekym aj osobne stretnem. Dik
Usporiadat
J1rko J1rko

J1rko je offline (nepripojený) J1rko

Som študent na učilišti. Nebaví ma manuálna práca a rád leňoším :) Zaujímam sa o podnikanie a investície,ale nie som v tom nejaký preborník. Rád by som tu našiel niekoho zaujímavéhoNapr.Inštruktora/ku ...viac
danushka Pozri príspevok


Jirko, ty sa len snaž pekne, rozbehni veľký biznis a dovtedy dorastie z mojej zlatej dcéry rúča účtovníčka, ekonómka, poradkyňa v jednom a potom nás pozveš obe na kavíčku, súhlasíš? (Keď sa držíš tak zubami-nechtami tých Košíc).

ako myslis ze nemas 17 rokov ?? alebo mas a uz mas aj dceru alebo ako to myslis ?? no ja teraz nechapem ci tu vsetky predstierate vek 17,ale pride mi to tak,lebo v takom veku podnikat oficialne nemozes...som vykolajeny trosku a nechapem ale vy ma klamete vsetci...no tak tooo toooo ...
0 0
Tanče Tanče

Tanče je offline (nepripojený) Tanče

danushka Pozri príspevok


Jirko, ty sa len snaž pekne, rozbehni veľký biznis a dovtedy dorastie z mojej zlatej dcéry rúča účtovníčka, ekonómka, poradkyňa v jednom a potom nás pozveš obe na kavíčku, súhlasíš? (Keď sa držíš tak zubami-nechtami tých Košíc).

Tak a Danushku máme z krku!

Jiruš, ty ďábel, tak ty sa budeš brániť? Vrrrr.

PS. Prečo by nemohla mať niektora z nás dceru v 17-ich?
0 0
evina evina

evina je offline (nepripojený) evina

J1rko Pozri príspevok