Zavrieť

Porady

Ahojte ;) Volam sa Jirko a som novacik :)

Som študent na učilišti. Nebaví ma manuálna práca a rád leňoším :) Zaujímam sa o podnikanie a investície,ale nie som v tom nejaký preborník. Rád by som tu našiel niekoho zaujímavéhoNapr.Inštruktora/ku ...viac
Dobry den vam prajem a chcem sa vam predstavit Som Jirko a v buducnosti zamyslam podnikat. Tak ze sa velmi rad informujem a priucim. Mozno ked sa bude dat tak sa s niekym aj osobne stretnem. Dik
Usporiadat
Tanče Tanče

Tanče je offline (nepripojený) Tanče

J1rko Pozri príspevok
Vidim, ze rozoberate veci o mne Pred par minutami som sa rozisiel s jednou "priatelkou"...boli sme spolu mesiac...videli sme sa patkrat...a ani sme si nedali poriadnu pusu...neviem ako mozem s niekym takym chodit :-/..pre BOHA !!! Ved ja potrebujem byt rozmaznavany a chcem aby ma niekto híčkal pekne vo svojom naruci a hovoril mi same pekne veci !! som citlivy ...kaslem na vsetko...doma problemy...vonku problemy Par ludi mi dlzi peniaze...dokopy cca 40 000,- ... Normalne som nahnevany dnes
jááááj zlatko naše sladučké, neber si to tak. No načo by ti taká bola, čo ti ani pusu nedala ani pekné slovo nepovedala?
Že sa tebe páčila? Ale ty jej nie, a to nie je vzťah. No ták, usmej sa..... Nájdeš druhú a lepšiu, neboj. Ale tie dlhy si vybav.
Mimochodom, ty už podnikáš, keď máš toľko prašulov?
0 0
J1rko J1rko

J1rko je offline (nepripojený) J1rko

Som študent na učilišti. Nebaví ma manuálna práca a rád leňoším :) Zaujímam sa o podnikanie a investície,ale nie som v tom nejaký preborník. Rád by som tu našiel niekoho zaujímavéhoNapr.Inštruktora/ku ...viac
Tanče Pozri príspevok
jááááj zlatko naše sladučké, neber si to tak. No načo by ti taká bola, čo ti ani pusu nedala ani pekné slovo nepovedala?
Že sa tebe páčila? Ale ty jej nie, a to nie je vzťah. No ták, usmej sa..... Nájdeš druhú a lepšiu, neboj. Ale tie dlhy si vybav.
Mimochodom, ty už podnikáš, keď máš toľko prašulov?