svojar Ale ak sa operatívne riešia problémy alebo zhodnocuje dom alebo pripravuje výberové konanie, schôdze, pripomienkujú a tvoria sa zmluvy, tak niekedy nestačí ani 1500.-Sk paušál.
Jednoduché riešenia alebo plytká a rýchla kritika je tá najľahšia cesta, ktorá obvykle nevedie k náprave veci. Najlepšie sa presvedčíš o potrebe týchto nákladov, ak sa skúsiš spolupodieľať na správe domu.
A nie je pri riešení takýchto dôležitých vecí radšej osobný kontakt? Nám ale skôr volajú dodávatelia služieb na svoje náklady keď chcú získať dodávku. My to berieme tak, že ide o peniaze našich vlastníkov bytov, teda aj o naše, tak sa snažíme náklady minimalizovať a nie len hovoriť "robíme pre Vás - tak dajte".[/QUOTE]No samozrejme... aj tak sa dá nato pozerať, však keď je niekto zaseknutý vo výťahu ... nech nám servis telefonuje každú chvíľku, či náhodou... alebo máme výpadok prúdu... alebo netečie teplá voda... alebo nám naúčtoval CDT vysokú zálohu...Osobne sa dá ísť. Samozrejme. Keď nie si zamestnaný a máš na to čas. Alebo keď nemusíš ísť nahlásiť haváriu výťahu do 60 km vzdialeného mesta? Ja viem, je to pritiahnuté a riadne ale je to tak. Inak sa posudzuje tomu, kto na to má aj chuť aj čas. Ale nie všade majú také šťastie, že sa takí ochotní ľudia nájdu. My sme malé mesto, všade najmenej 30 km od nás by som musela ísť. Napr. vodári. Kto mi preplatí cestovné, stratu času? Alebo až do 60 km vzdialeného mesta... neviem si to predstaviť. Jednoducho je to všade o inom. O takých účtoch za telefon pre SVB ako máte Vy sa mne môže len "snívať". A to Ti garantujem, že nikto nebude telefonovať keď sa pokazí satelit, alebo nastane iná situácia keď sa musí prizvať servis, lebo mne platia Sk 300,- mesačne. Aj som veru oľutovala, že som nezobrala tie výpisy.