Zavrieť

Porady

Opera

V ostatnom čase som sa zamilovala do opernej hudby,ktorú som celý život vnímala, neodmietala, ale vedome som ju nevyhľadávala. Predovšetkým prostredníctvom internetu a You Tube som sa na laika dosť dobre zorientovala v opernej tvorbe a v jej interpretoch. Aj keď kvalita zvuku je na mnohých nahrávkach hrozná, otvorili mi svet opery a zamilovala som sa do operného spevu. Je úžasné počúvať ľudský hlas v mužskom,ženskom alebo v zborovom prevedení. Je pre mňa vzrušujúca detektívka rozpoznať spevákov podľa farby ich hlasu a spôsobu spievania. A prečo som otvorila túto tému v "Porade"...?
Jednak preto, že opera je súčasťou kultúry, ale predovšetkým preto, že by som s potešením prijala radu, ako sa nekomplikovaným spôsobom dostanem k zaujímavým nahrávkam operných diel mimo You Tube. Ak máte Poraďáci rovnaký záujem a počúvate operu aj z internetu, tak mi prosím poraďte.
Usporiadat
Téma je uzavretá.
Petra Nová Petra Nová

Petra Nová je offline (nepripojený) Petra Nová

Vzhľadom k tomu, že otvorenie témy "Opera" nevzbudil žiadny záujem a teda predpokladám, že som sa netrafila do vkusu surfujúcich v "Porade" , rada by som túto tému vymazala.Neviem však ako. Jediné čo ma napadlo je stisnúť červené tlačítko,aby sa téma nezobrazovala. Takže po dopísaní tejto správy tak urobím.
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
Petra Nová Petra Nová

Petra Nová je offline (nepripojený) Petra Nová

Nejde to tak vymazať,hlási mi to ,že "nemôžem hodnotiť vlastnú tému". Tak to urobte niekto miesto mňa. Ďakujem!
0 0
dominika dominika

dominika je offline (nepripojený) dominika

Neporadím ti, ale chcem sa pripojiť k téme. Mám rada operu a vážnu hudbu, ale najradšej naživo.
U nás v Trnave je skutočne veľa príležitostí na vychutnanie krásnej hudby v historickom prostredí.
Dokonca raz bol v múzeu v ešte nezreštaurovanom kostolíku polnočný husľový koncert mladučkého trnavského virtuóza Patrika Žigmunda.
0 0
Aňuška Aňuška