Zavrieť

Porady

2 a viac brigad - podat danove priznanie ci nepodat?

zdravim.
som student...chcel by som sa spytat...absolvoval som za minuly rok asi 4 brigady v ktorych som zarobil dokopy cca 7 tis. sk. chcel by som sa spytat ci mam podat danove priznanie aby mi vratili dane alebo nemam...
ospravedlnujem sa za tolko terminov
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    thao Pozri príspevok
    zdravim.
    som student...chcel by som sa spytat...absolvoval som za minuly rok asi 4 brigady v ktorych som zarobil dokopy cca 7 tis. sk. chcel by som sa spytat ci mam podat danove priznanie aby mi vratili dane alebo nemam...
    ospravedlnujem sa za tolko terminov
    Ak máš na potvrdeniach od zamestnávateľov uvedenú zrazenú daň, a chceš aby ti ju DU vrátil, musíš do 31.3.08 podať DP.
    Povinnosť podať DP ti pri tomto príjme nevzniká.

    ------
    Veronika

    thao je offline (nepripojený) thao

    thao
    veronikasad Pozri príspevok
    Ak máš na potvrdeniach od zamestnávateľov uvedenú zrazenú daň, a chceš aby ti ju DU vrátil, musíš do 31.3.08 podať DP.
    Povinnosť podať DP ti pri tomto príjme nevzniká.

    ------
    Veronika
    diiiik moc...lubim ta

    add: oboch aby som sa spravne vyjadril
    Naposledy upravil thao : 18.03.08 at 15:27

    anitta17 je offline (nepripojený) anitta17