Zavrieť

Porady

Plný odpočet DPH

Čo sa týka účtovníctva, som úplný začiatočník a napriek tomu, že som študovala zákon o DPH nerozumiem, kedy má firma nárok na plný odpočet. Veľmi by mi pomohlo, keby ste mi to trochu objasnili...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    plavčík je offline (nepripojený) plavčík

    človek s dušou plavčík
    Odporúčam znovu prečítať zákon o DPH............ ale celý!
    .... v kocke povedané ...nárok na plný odpočet DPH/ tuzemsko/ -musí byť dodávateľ aj odbrateľ registrovaný ako plátci DPH, odberateľ nesmie poskytovať služby oslobodené od DPH / lebo v tom prípade by mal nárok iba čiastočný - počítal by tzv. koeficient/ Píše sa o tom v zákone o DPH §49
    človiečik Vladimír Ozimý
    2young Pozri príspevok
    Čo sa týka účtovníctva, som úplný začiatočník a napriek tomu, že som študovala zákon o DPH nerozumiem, kedy má firma nárok na plný odpočet. Veľmi by mi pomohlo, keby ste mi to trochu objasnili...
    nooo to by sme tu mohli prekopírovať zákon s komentárom . Tu treba riešiť konkrétne prípady ktoré sa dejú v praxe a nie vysvetľovanie zákona. Takže ak máte nejaký problém a neviete ho vyriešiť tak napíšte sem a my sa popasujeme...takéto otázky sú prílišne obšírne a nie je úplne isté či to pochopíte z naších výkladov

    SAIVI je offline (nepripojený) SAIVI

    SAIVI
    1.skupina - plný nárok na odpočet