Zavrieť

Porady

Ford Focus

AHOJ! Kúpila som si Ford Focus rok 2001 a neviem či auto má nejaký zabezpečovací systém.Všade číta, že všetky modely sú vybavené sériove elektronickým imobilizérom PATS, ale mne sa to nezdá, musela by som mať nejaký špeciálny kľúč, ale to nemám.Som úplný laik, tak poradte. Chcem si ho dať havarijne poistiť.
Usporiadat
jun2006 jun2006

jun2006 je offline (nepripojený) jun2006

Vsetky moderne auta - aj Focus - standardne obsahuju imobilizer. Zvycajne je bezdotykovy a je obsiahnuty priamo v kluciku. Nevyzaduje ziadne baterky, ani udrzbu.

Fungovanie preveri len servis - resp. niekde by ti mala svietit zlta kontrola, ked pootocis klucik.. Tato kontrola po nastartovani zhasne.

Moze sa vsak stat, ze auto ma imobilizer odpojeny - z dovodu kradeze, havarie, nejakeho elektrickeho problemu a pod. to vsak zistis az v servise.

Ucelom imobilizera je zabranit nastartovaniu s obycajnou kopiou kluca.

Pre profika to vsak nie je problem ukradnut

Co sa tyka HP: over si, ake zabezpecenie vyzaduje poistovna. Okrem toho, kedze sa jedna s staru karu - pozistuj si aj podmienky plnenia v pripade havarie. Pri beznej HP napr. pri takom starom crepe v pripade totalky nedostanes prakticky nic..
Myslim, ze Allianz ma vsak nejaky speci produkt pre stare auta..
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
najag najag

najag je offline (nepripojený) najag

Seriovo sa montuje do aut a teda aj do Forda Focus zabezpecovaci system v podobe imobilizeru, ten funguje automaticky klucom zapalovania, ak sa s nim priblizis ku skrinke zapalovania, odblokuje v riadiacej jednotke zapalovanie, cerpadlo.....a mozes nastartovat. Odporucam Ti zamontovat si este alarm do vozidla, najlepsie s pagerom a mechanicke zabezpecovacie zariadenie, asi najlepsi by bol Zender.
0 0
najag najag

najag je offline (nepripojený) najag

Havarijne poistenie bude asi dost vysoke a nevyhodne pre teba.
0 0
vierkavierka vierkavierka