Zavrieť

Porady

AKE AUTO PRE ZACIATOCNIKA

Ahojte, viete mi dat nejake tipy na auto, ktore si chcem kupit v lete - robim si soferak a auto budem potrebovat tak na kazdodennu dopravu do prace, co je cca 25km po dialnici z mesta do mesta a sem tam s dietatom niekam, ziadne dialavy ani nic, proste jednoduche a spolahlive auto...na zaciatok ale urcite jazdene, a investicia by mala byt okolo 2000 eur...Vdaka!!
Usporiadat
31Jankal 31Jankal

31Jankal je offline (nepripojený) 31Jankal

dakujem. Idem vymeniť olej aj filter. A ostatné ešte neviem kedy.
0 0
Bionda Bionda

Bionda je offline (nepripojený) Bionda

som taká aká som
Brzdy tie hlavne aby si nezostala zaskočená, keď budeš potrebovať zabrzdiť
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
Pravidlá pri kúpe ojazdeného automobilu

Musíte dávať pozor na všetko a automobil radšej skontrolovať dva razy. Nezabudnite ani na kontrolu originality. Doviezť auto na vlastnú päsť sa nemusí vždy vyplatiť.
Ojazdené auto je stále výhodnejšie
Za predaj kradnutého automobilu je zodpovedný bazár
Kontroly originality brzdia prihlasovanie

Pri kúpe jazdeného vozidla treba dôkladne skontrolovat celý automobil vrátane podvozka.

Desatoro o kúpe ojazdeného vozidla

1. Ak je to možné, vyhnite sa kúpe od anonymnej súkromnej osoby
2. Uprednostnite kúpu cez autobazár alebo prostredníctvom oficiálneho dílera značky
3. Uprednostnite vozidlo, pri ktorom je možné ľahko vystopovať históriu
4. Uprednostnite vozidlo, ktoré malo jediného majiteľa
5. Požadujte lehotu, počas ktorej môžete auto bez dôvodu vrátiť
6. Lehotu využite na technickú kontrolu a pri drahších autách investujte aj do kontroly originality
7. Podrobne si preštudujte kúpnu zmluvu
8. Požadujete zapracovať do zmluvy zápis o technickom stave kupovaného vozidla, kde majiteľ musí uviesť všetky poruchy auta
9. V prípade, že v technickom preukaze je ako súčasný majiteľ uvedená iná osoba ako tá, s ktorou uzatvárate dohodu o kúpe auta, vyžiadajte si splnomocnenie na predaj auta
10. Trvajte na tom, aby zmluva obsahovala potvrdenie o tom, že vozidlo nepochádza z trestnej činnosti, nie je po ňom vyhlásené pátranie a nie je v čase kúpy v lízingu

Čo si všímať pri kúpe ojazdeného vozidla

Lakovanie
Vizuálna kontrola laku môže veľa napovedať o zatajení havárie. Na dobrom svetle si preto pozrite odtiene na jednotlivých dielcoch karosérie a ich častiach, ako aj vnútorné plochy. Odlišnosti napovedajú, že dielec karosérie nie je originálny alebo ho z dôvodu poškodenia opravili tmelením a lakovaním.

Karoséria
Dôsledne si prezrite línie karosérie, najmä strešné oblúky. Prejdite po nich rukami. Mali by byť hladké a rovnomerné. Ak sú narušené, je takmer isté, že vozidlo bolo vážne havarované. Skúška dverí a kapôt spočíva nielen v zistení, či sa dajú ľahko otvárať a zatvárať, ale aj v tom, či presne lícujú s ostatnými časťami karosérie.

Interiér
Stav interiéru môže veľa napovedať o starostlivosti majiteľa o vozidlo aj o spôsobe zaobchádzania s autom. Poškodené textílie, vysedené sedadlá, zošúchaný povrch volantu a radiacej páky, ale aj poškodené alebo podozrivo nové gumené kryty pedálov majú vyššiu vypovedaciu hodnotu ako deklarovaný stav najazdených kilometrov.

Palubná doska
Poškodenie palubnej dosky v oblasti airbagov vypovedá o vážnej havárii. Akékoľvek nerovnosti či snahy o opravu jednoznačne nasvedčujú, že airbagy sú s veľkou pravdepodobnosťou nefunkčné. Na nefunkčnosť airbagov upozorňuje nesprávna činnosť kontroliek. Kontrolné svetlá musia po otočení kľúča v spínacej skrinke zhasínať postupne.

Podvozok
Skontrolujte, či sa na podvozku nenachádzajú podozrivé zvary. Tie môžu svedčiť o tom, že vozidlo bolo zostavené z viacerých havarovaných áut. Od podvozku by sa nemali šíriť nijaké zvuky pripomínajúce nárazy kovových predmetov. Stav polosí preveríte postupným rozjazdom na kruhovej dráhe. Ak sú v poriadku, nemali by zvuky pripomínať preskakujúcu reťaz.

Tlmiče a brzdy
Funkčnosť tlmičov možno ľahko preveriť rozhojdaním auta. Po zatlačení na blatník v oblasti uchytenia tlmiča by sa vozidlo malo vracať pomalšie. Samotné tlmiče by mali byť suché, bez akýchkoľvek olejových škvŕn. Funkčnosť bŕzd preverte prudkým brzdením z vysokej rýchlosti. Akékoľvek vibrácie, neobvyklé zvuky či strata smerovej stability nasvedčujú, že niečo nie je v poriadku.

Motor a prevodovka
Motor by mal byť dokonale suchý bez známok netesností, ktoré sa prejavujú olejovými škvrnami. Mal by rýchlo naštartovať a na voľnobehu udržiavať rovnomerné otáčky. Výfukové plyny majú byť priehľadné. Dráhy prevodovky majú byť presné a páka sa má pohybovať ľahko. Ťažké radenie môže byť aj výsledkom nesprávnej činnosti spojky.

Riadenie a geometria
Skúste počas jazdy pustiť na rovnej trati volant. Ten by nemal vibrovať a vozidlo by malo pokračovať ďalej v rovnom smere, a to aj pri brzdení. Ak to tak nie je, môže ísť o zle nastavenú geometriu, zlé vyváženie kolies, poškodenie pneumatík, poškodenie náprav alebo bŕzd.

Elektrické zariadenia
Funkčnosť elektrických zariadení možno skontrolovať preverením všetkých exteriérových a interiérových svetiel, kontrolou činnosti ventilátora, prípadne centrálneho uzamykania a elektrického ovládania okien. Ak nie je batéria dostatočne dobíjaná, mala by vás o tom informovať kontrolka na prístrojovom paneli. Vozidlo by malo bez problémov štartovať.

Doviezť auto na vlastnú päsť je riziko

Okrem kúpy ojazdeného vozidla na Slovensku máte dnes možnosť nájsť si vysnívané auto aj v zahraničí. Európsky trh ponúka neporovnateľne väčší výber modelov ako slovenský. Nájsť si tak môžete presne to, čo hľadáte. Lenže až také ideálne to nie je. Doterajšia prax ukázala, že ak nemá záujemca o vozidlo dobre zmapovaný trh alebo známeho, ktorý mu auto predá a vybaví formality, býva individuálny dovoz rizikový a dokonca aj nevýhodný.

Auto cez dovozcu môže byť lacnejšie

Je dobré rozmyslieť si, či kúpiť ojazdené auto na vlastnú päsť alebo cez hromadného dovozcu. Dovoz cez profesionála má niekoľko výhod.

Tou základnou môže byť nižšia cena. Hromadný dovozca má prehľad o cenách a kupuje autá zväčša za lepšie ceny ako človek, ktorý berie jedno auto. Dokáže aj znížiť cenu za dopravu, keďže na návese odvezie viac áut súčasne.
Prostredníctvom špecialistu na dovoz sa vyhnete aj ďalším problémom. Napríklad vybavovaniu zložitých administratívnych úkonov a ušetríte čas tým, že nemusíte cestovať do zahraničia. Náklady s tým spojené nie sú práve zanedbateľné.

Dovozca ponúka a záruky

Máte aj viac záruk v prípade výskytu problémov, napríklad skrytých porúch a podobne. Solídne spoločnosti, ktoré sa venujú dovozu dlhodobo, majú vlastný majetok, ktorým môžu ručiť. To však, samozrejme, nevylučuje existenciu menej solídnych dovozcov.
Zákazník by sa mal preto v prípade neistoty dožadovať nejakých referencií. Napríklad kontaktov na ľudí, ktorí služby takejto spoločnosti využili. Osobný rozhovor môže byť veľmi užitočný. Hlavná zásada však je, aby ste sa vyhli ponukám tých spoločností, ktoré požadujú dopredu zálohu.

Požiadajte o prehliadku

Ak sa predsa len rozhodnete pre samostatný dovoz, dajte pred kúpou na inzerát prednosť veľkému zahraničnému predajcovi, ktorý ponúka nielen certifikáty konformity, ale aj ďalšie služby, napríklad odhlásenie auta, vybavenie prevoznej značky či poistenia. Ponúka aj záruku, že vozidlo nepochádza z trestnej činnosti a do istej miery právne zodpovedá aj za deklarovaný technický stav.
Tak či tak je najlepšou prevenciou požiadať predávajúceho o umožnenie technickej prehliadky vozidla. Bez tej auto nikdy nekupujte. Nikdy neuzatvárajte obchod v časovej tiesni. To je obľúbený trik tureckých bazáristov, ktorí prakticky ovládajú trh s jazdenými autami v západnej Európe.

Výhody individuálneho dovozu ojazdených vozidiel
+ širšia ponuka - zahraničný trh s ojazdenými vozidlami ponúka neporovnateľne väčší výber ako slovenské autobazáre
+ možnosť nájsť špecifický model - napríklad taký, ktorý sa na Slovensko nedovážal, alebo model so špeciálnou výbavou, farbou laku a podobne
+ možnosť nájsť lacnejšiu ponuku - najmä pri silnejúcom kurze slovenskej koruny
+ bohatšie vybavenie - zahraničné vozidlá, najmä nižších tried, majú zväčša bohatšie vybavenie ako tie, ktoré boli predané ako nové na Slovensku
+ prehľadný pôvod - vozidlá z vyspelých západoeurópskych krajín majú zväčša veľmi dobre zdokumentovanú históriu (servis, počet majiteľov...)
+ lepší technický stav - vozidlá z vyspelých krajín boli zväčša lepšie servisované a jazdili po kvalitnejších cestách

Nevýhody
- viac najazdených kilometrov - vozidlá z vyspelých západoeurópskych krajín majú zväčša viac najazdených kilometrov ako porovnateľné ročníky v slovenských bazároch
- nutnosť vycestovať - pri individuálnom dovoze sa nevyhnete vycestovaniu a s tým spojenými nákladmi
- byrokratický postup - nevyhnutnosť získať certifikát konformity, vyhotovenie prekladov úradných listín, poplatky, technická kontrola, emisná kontrola...
- cena za dopravu - na Slovensko
- problematické reklamácie - v prípade reklamácií technických chýb, ktoré boli zatajené, nastávajú komplikácie spôsobené vzdialenosťou, jazykovou bariérou a podobne
- riziko nelegálneho pôvodu - pri kúpe od súkromnej osoby, prípadne pri dovoze cez neserióznu firmu, hrozí aj riziko dovozu vozidla s nelegálnym pôvodom

Zdroj : Internet
0 0
rob999 rob999

rob999 je offline (nepripojený) rob999

buchač Pozri príspevok
Pravidlá pri kúpe ojazdeného automobilu

Musíte dávať pozor na všetko a automobil radšej skontrolovať dva razy. Nezabudnite ani na kontrolu originality. Doviezť auto na vlastnú päsť sa nemusí vždy vyplatiť.
Ojazdené auto je stále výhodnejšie
Za predaj kradnutého automobilu je zodpovedný bazár
Kontroly originality brzdia prihlasovanie

Pri kúpe jazdeného vozidla treba dôkladne skontrolovat celý automobil vrátane podvozka.

Desatoro o kúpe ojazdeného vozidla

1. Ak je to možné, vyhnite sa kúpe od anonymnej súkromnej osoby
2. Uprednostnite kúpu cez autobazár alebo prostredníctvom oficiálneho dílera značky
3. Uprednostnite vozidlo, pri ktorom je možné ľahko vystopovať históriu
4. Uprednostnite vozidlo, ktoré malo jediného majiteľa
5. Požadujte lehotu, počas ktorej môžete auto bez dôvodu vrátiť
6. Lehotu využite na technickú kontrolu a pri drahších autách investujte aj do kontroly originality
7. Podrobne si preštudujte kúpnu zmluvu
8. Požadujete zapracovať do zmluvy zápis o technickom stave kupovaného vozidla, kde majiteľ musí uviesť všetky poruchy auta
9. V prípade, že v technickom preukaze je ako súčasný majiteľ uvedená iná osoba ako tá, s ktorou uzatvárate dohodu o kúpe auta, vyžiadajte si splnomocnenie na predaj auta
10. Trvajte na tom, aby zmluva obsahovala potvrdenie o tom, že vozidlo nepochádza z trestnej činnosti, nie je po ňom vyhlásené pátranie a nie je v čase kúpy v lízingu

Čo si všímať pri kúpe ojazdeného vozidla

Lakovanie
Vizuálna kontrola laku môže veľa napovedať o zatajení havárie. Na dobrom svetle si preto pozrite odtiene na jednotlivých dielcoch karosérie a ich častiach, ako aj vnútorné plochy. Odlišnosti napovedajú, že dielec karosérie nie je originálny alebo ho z dôvodu poškodenia opravili tmelením a lakovaním.

Karoséria
Dôsledne si prezrite línie karosérie, najmä strešné oblúky. Prejdite po nich rukami. Mali by byť hladké a rovnomerné. Ak sú narušené, je takmer isté, že vozidlo bolo vážne havarované. Skúška dverí a kapôt spočíva nielen v zistení, či sa dajú ľahko otvárať a zatvárať, ale aj v tom, či presne lícujú s ostatnými časťami karosérie.

Interiér
Stav interiéru môže veľa napovedať o starostlivosti majiteľa o vozidlo aj o spôsobe zaobchádzania s autom. Poškodené textílie, vysedené sedadlá, zošúchaný povrch volantu a radiacej páky, ale aj poškodené alebo podozrivo nové gumené kryty pedálov majú vyššiu vypovedaciu hodnotu ako deklarovaný stav najazdených kilometrov.

Palubná doska
Poškodenie palubnej dosky v oblasti airbagov vypovedá o vážnej havárii. Akékoľvek nerovnosti či snahy o opravu jednoznačne nasvedčujú, že airbagy sú s veľkou pravdepodobnosťou nefunkčné. Na nefunkčnosť airbagov upozorňuje nesprávna činnosť kontroliek. Kontrolné svetlá musia po otočení kľúča v spínacej skrinke zhasínať postupne.

Podvozok
Skontrolujte, či sa na podvozku nenachádzajú podozrivé zvary. Tie môžu svedčiť o tom, že vozidlo bolo zostavené z viacerých havarovaných áut. Od podvozku by sa nemali šíriť nijaké zvuky pripomínajúce nárazy kovových predmetov. Stav polosí preveríte postupným rozjazdom na kruhovej dráhe. Ak sú v poriadku, nemali by zvuky pripomínať preskakujúcu reťaz.

Tlmiče a brzdy
Funkčnosť tlmičov možno ľahko preveriť rozhojdaním auta. Po zatlačení na blatník v oblasti uchytenia tlmiča by sa vozidlo malo vracať pomalšie. Samotné tlmiče by mali byť suché, bez akýchkoľvek olejových škvŕn. Funkčnosť bŕzd preverte prudkým brzdením z vysokej rýchlosti. Akékoľvek vibrácie, neobvyklé zvuky či strata smerovej stability nasvedčujú, že niečo nie je v poriadku.

Motor a prevodovka
Motor by mal byť dokonale suchý bez známok netesností, ktoré sa prejavujú olejovými škvrnami. Mal by rýchlo naštartovať a na voľnobehu udržiavať rovnomerné otáčky. Výfukové plyny majú byť priehľadné. Dráhy prevodovky majú byť presné a páka sa má pohybovať ľahko. Ťažké radenie môže byť aj výsledkom nesprávnej činnosti spojky.

Riadenie a geometria
Skúste počas jazdy pustiť na rovnej trati volant. Ten by nemal vibrovať a vozidlo by malo pokračovať ďalej v rovnom smere, a to aj pri brzdení. Ak to tak nie je, môže ísť o zle nastavenú geometriu, zlé vyváženie kolies, poškodenie pneumatík, poškodenie náprav alebo bŕzd.

Elektrické zariadenia
Funkčnosť elektrických zariadení možno skontrolovať preverením všetkých exteriérových a interiérových svetiel, kontrolou činnosti ventilátora, prípadne centrálneho uzamykania a elektrického ovládania okien. Ak nie je batéria dostatočne dobíjaná, mala by vás o tom informovať kontrolka na prístrojovom paneli. Vozidlo by malo bez problémov štartovať.

Doviezť auto na vlastnú päsť je riziko

Okrem kúpy ojazdeného vozidla na Slovensku máte dnes možnosť nájsť si vysnívané auto aj v zahraničí. Európsky trh ponúka neporovnateľne väčší výber modelov ako slovenský. Nájsť si tak môžete presne to, čo hľadáte. Lenže až také ideálne to nie je. Doterajšia prax ukázala, že ak nemá záujemca o vozidlo dobre zmapovaný trh alebo známeho, ktorý mu auto predá a vybaví formality, býva individuálny dovoz rizikový a dokonca aj nevýhodný.

Auto cez dovozcu môže byť lacnejšie

Je dobré rozmyslieť si, či kúpiť ojazdené auto na vlastnú päsť alebo cez hromadného dovozcu. Dovoz cez profesionála má niekoľko výhod.

Tou základnou môže byť nižšia cena. Hromadný dovozca má prehľad o cenách a kupuje autá zväčša za lepšie ceny ako človek, ktorý berie jedno auto. Dokáže aj znížiť cenu za dopravu, keďže na návese odvezie viac áut súčasne.
Prostredníctvom špecialistu na dovoz sa vyhnete aj ďalším problémom. Napríklad vybavovaniu zložitých administratívnych úkonov a ušetríte čas tým, že nemusíte cestovať do zahraničia. Náklady s tým spojené nie sú práve zanedbateľné.

Dovozca ponúka a záruky

Máte aj viac záruk v prípade výskytu problémov, napríklad skrytých porúch a podobne. Solídne spoločnosti, ktoré sa venujú dovozu dlhodobo, majú vlastný majetok, ktorým môžu ručiť. To však, samozrejme, nevylučuje existenciu menej solídnych dovozcov.
Zákazník by sa mal preto v prípade neistoty dožadovať nejakých referencií. Napríklad kontaktov na ľudí, ktorí služby takejto spoločnosti využili. Osobný rozhovor môže byť veľmi užitočný. Hlavná zásada však je, aby ste sa vyhli ponukám tých spoločností, ktoré požadujú dopredu zálohu.

Požiadajte o prehliadku

Ak sa predsa len rozhodnete pre samostatný dovoz, dajte pred kúpou na inzerát prednosť veľkému zahraničnému predajcovi, ktorý ponúka nielen certifikáty konformity, ale aj ďalšie služby, napríklad odhlásenie auta, vybavenie prevoznej značky či poistenia. Ponúka aj záruku, že vozidlo nepochádza z trestnej činnosti a do istej miery právne zodpovedá aj za deklarovaný technický stav.
Tak či tak je najlepšou prevenciou požiadať predávajúceho o umožnenie technickej prehliadky vozidla. Bez tej auto nikdy nekupujte. Nikdy neuzatvárajte obchod v časovej tiesni. To je obľúbený trik tureckých bazáristov, ktorí prakticky ovládajú trh s jazdenými autami v západnej Európe.

Výhody individuálneho dovozu ojazdených vozidiel
+ širšia ponuka - zahraničný trh s ojazdenými vozidlami ponúka neporovnateľne väčší výber ako slovenské autobazáre
+ možnosť nájsť špecifický model - napríklad taký, ktorý sa na Slovensko nedovážal, alebo model so špeciálnou výbavou, farbou laku a podobne
+ možnosť nájsť lacnejšiu ponuku - najmä pri silnejúcom kurze slovenskej koruny
+ bohatšie vybavenie - zahraničné vozidlá, najmä nižších tried, majú zväčša bohatšie vybavenie ako tie, ktoré boli predané ako nové na Slovensku
+ prehľadný pôvod - vozidlá z vyspelých západoeurópskych krajín majú zväčša veľmi dobre zdokumentovanú históriu (servis, počet majiteľov...)
+ lepší technický stav - vozidlá z vyspelých krajín boli zväčša lepšie servisované a jazdili po kvalitnejších cestách

Nevýhody
- viac najazdených kilometrov - vozidlá z vyspelých západoeurópskych krajín majú zväčša viac najazdených kilometrov ako porovnateľné ročníky v slovenských bazároch
- nutnosť vycestovať - pri individuálnom dovoze sa nevyhnete vycestovaniu a s tým spojenými nákladmi
- byrokratický postup - nevyhnutnosť získať certifikát konformity, vyhotovenie prekladov úradných listín, poplatky, technická kontrola, emisná kontrola...
- cena za dopravu - na Slovensko
- problematické reklamácie - v prípade reklamácií technických chýb, ktoré boli zatajené, nastávajú komplikácie spôsobené vzdialenosťou, jazykovou bariérou a podobne
- riziko nelegálneho pôvodu - pri kúpe od súkromnej osoby, prípadne pri dovoze cez neserióznu firmu, hrozí aj riziko dovozu vozidla s nelegálnym pôvodom

Zdroj : Internet

No toto všetko je super, ale keď sme my odišli od témy, tak ty si od nej na tisíce kilometrov vzdialený.
2000 €

tzn. za 2000 € kúp hocičo, aj tak to budeš musieť skoro vymeniť. Obúchaj, nauč a predaj za 1000.
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
rob999 Pozri príspevok
No toto všetko je super, ale keď sme my odišli od témy, tak ty si od nej na tisíce kilometrov vzdialený.
2000 €

tzn. za 2000 € kúp hocičo, aj tak to budeš musieť skoro vymeniť. Obúchaj, nauč a predaj za 1000.
Téma bola zadaná :
Ahojte, viete mi dat nejake tipy na auto, ktore si chcem kupit v lete - robim si soferak a auto budem potrebovat tak na kazdodennu dopravu do prace, co je cca 25km po dialnici z mesta do mesta a sem tam s dietatom niekam, ziadne dialavy ani nic, proste jednoduche a spolahlive auto...na zaciatok ale urcite jazdene, a investicia by mala byt okolo 2000 eur...Vdaka!!
ČIŽE :

1.Po návrate a prelúskaní komplet témy ma zaujalo nasledovné ....

2.Na Slovensku po lovensky
nejake tipy na auto,
- nie je tip ako typ
...dajte mi nejaké tipy na typy vozidiel .......asi vyznie lepšie význam vety ?

3.
http://www.porada.sk/1007934-post16.html - bubo236ale aké ?

rob999Karida, GOLF ktorý mi ukradli stál pod oknom, druhý golf v poradí ktorý skoro ukradli
GOLF - auto ?
golf - hru ? Vám ukradli spred domu , mini alebo 9 - jamkový ?

Filip Glasanajlepšie je podľa mňa kúpiť auto z rodiny od kamaráta a podobne tak, že viem že celý čas na ňom od jazdil.
Nikdy v živote !!!!!!!!

4.Dúfam , že si sa vrátil z cesty späť / ..těch tisíc mil,těch tisíc mil.. - W.Matuška / , nakoľko si nepochopil , že záleží aj na tom , ako si vyberáš auto a nielen akú značku a typ výrobcu .
A čo je najpodstatnejšie , že si nepochopil , čo som chcel príspevkom naznačiť .
Že všetko podstatné z viacerých iných príspevkov som ja zhrnul do jedného .

5.
Preto jazdí toľko žien na offroadoch, lebo vozia naše deti. Tak je to i v našej rodine. Nepíšem to pre vyvyšovanie sa nad niekým, ale treba uvažovať vždy nad tým že na cestách jazdia neuveriteľní hazardéri a ty si vozíš to najdrahšie pre teba čo máš.
Ja len dúfam , že taká šoférka v tereňáku , čo vezie svoje najdrahšie , nenapáli do mňa , sediac za volantom v jednej ruke cigu , v druhej kávu a plecom pridržiava mobil . Mal som možnosť vidieť

P.S.:Neviem prečo si sa obul do mňa , viď nasledujúce bez reakcií .....
Sorry za prudkosť príspevku , ale ja som už raz taký ....

ale na zaciatok nieco jednoduche a spolahlive. Preto sa aj pytam, ako zena nie som az tak znala v tomto obore, a nechcem zas kupovat smejd
Ak kupuješ ojazdené, nevieš čo sa v ňom skrýva. Často to bývajú opravené búračky. Veď to poznáš, každý chce zarobiť... Ale treba mať zasa aj šťastie a nejakého odborníka - mechanika so sebou, aby to obhliadol "odbornejším" okom.
no toto bude asi jedno, lebo skutočný stav najazdených km sa len ťažko dozvieš.
U nás je to národný šport - stočiť tachometer minimálne o polovicu pred predajom.
takze lepsie je kupi ho cez znameho ako bazar? Alebo ak pojdem s niekym kto sa vyzna, da sa to odhalit? Ci ani moc nie?
Ak sa to so stáčaním kilometrov prehnalo, dá sa to zistiť, pretože potom je nesúlad medzi "najazdenými" kilometrami a stavom vozidla. Treba si všímať napr.: ošúchaný volant, alebo pedále atď.
Ten čo sa v tom vyzná, vie na čo sa má pri kúpe zamerať.
Naposledy upravil buchač : 18.04.09 at 19:47
0 0
Karida Karida

Karida je offline (nepripojený) Karida

dobreeeeee, som sa dávno tak nepobavila
0 0
Taserda Taserda

Taserda je offline (nepripojený) Taserda

Za 2000 E si kúp Punto.Nech Ti ho niekto vyskúša na zlej ceste ,najlepšie niekto čo také auto má,prezrie podlahu a motor daj prezrieť v hocktorom servise kde robia emisiu.Značkové servisy sú trošku drahšie.
0 0
Hansa Hansa

Hansa je offline (nepripojený) Hansa

Ak môžete, pridajte názor:

- začiatočník - čerstvý šofér - chce používať Renault Scénic 1,9 dTi /myslí sa tým cesta do práce, na nákupy, na výlety/?

Nie som odborník - no to číslo 1,9 dTi je dúfam správne?!
0 0
Hansa Hansa

Hansa je offline (nepripojený) Hansa

Hansa Pozri príspevok
Ak môžete, pridajte názor:

- začiatočník - čerstvý šofér - chce používať Renault Scénic 1,9 dTi /myslí sa tým cesta do práce, na nákupy, na výlety/?

Nie som odborník - no to číslo 1,9 dTi je dúfam správne?!

Posúvam...
0 0
Karida Karida

Karida je offline (nepripojený) Karida

A čo Citroen Saxo - máte niekto skúsenosť?? Ešte to som našla v tej cene, samo jazdené...
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Karida Pozri príspevok
A čo Citroen Saxo - máte niekto skúsenosť?? Ešte to som našla v tej cene, samo jazdené...
Radsej by som si kupil http://www.autovia.sk/autobazar/citr...-16v-sx-582574
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

alebo toto: http://www.autovia.sk/autobazar/volvo-440-1-9-td-525935
0 0
Bionda Bionda

Bionda je offline (nepripojený) Bionda

som taká aká som
a čo takto Kia Piccanto ?
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
Smiešna ojazdenka ....

0 0
Laco-monter Laco-monter

Laco-monter je offline (nepripojený) Laco-monter

jednoznacne Daewoo Lanos alebo Nubira su velmi dobre najme na LPG,je to jazdenie ako vino a samozrejme velmi lacne...

Felicia nie je auto pre zeny ale pre kulturistov (!) ,hlavne pri manevrovani na parkovisku.

lenze netreba zabudat na udrzbu,nové Lanosy si kupovali hlavne zeny,lebo nebolo treba robit ziadnu udrzbu
pisem o tom preto,lebo auto za 2000€ uz ma nieco za sebou ale ak sa na nom vymenie vsetky diely,ktore je potrebne po urcitom pocte najazdenych km vymenit,tak auticko moze dalsich 5 rokov sluzit.
Inak ak si niekto mysli,ze si kupi auto za 2000€ a nebude musiet na nom nic menit,je naivny.
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať