Zavrieť

Porady

EXISTUJE NIECO AKO KRIZA V MEDZINARONEJ KAMIONOVEJ DOPRAVE ?

Ahojte poradáci ,,,,

prosím Vás vie mi niekto vysvetliť ako je to možné, že všade počúvame, že dopravcovia majú málo zákaziek,,,,

skúsil som si kliknúť na burzu nákladov www(bodka)timocom(bodka)sk a je tam v priemere 20 000 ponúk prepravy denne ,,,

kde je potom problém ? nieje to náhodou tak že dopravcovia nevedia akú sumu si pýtať za jednu prepravu ?, pretože vobec tomu nerozumiem,,,,
Naposledy upravil maiky : 17.04.09 at 21:22
Usporiadat
Filip Glasa Filip Glasa

Filip Glasa je offline (nepripojený) Filip Glasa

Založil som Finstat.sk
všade sa menej kupuje a teda aj menej vyrába a tým pádom aj menej prepravuje. Logicky je na tom preprava nebude nejako extra dobre.
0 0
maiky maiky

maiky je offline (nepripojený) maiky

Filip Glasa Pozri príspevok
všade sa menej kupuje a teda aj menej vyrába a tým pádom aj menej prepravuje. Logicky je na tom preprava nebude nejako extra dobre.
no to je pravda ale predsa len vyzerá, že keď aj menej ale stále je čo voziť ,, a asi tu rozhoduje cena ,,
0 0
Monika Kováčová Monika Kováčová

Monika Kováčová je offline (nepripojený) Monika Kováčová

Vôbec nejde o cenu, prepravy je málo a prepravcov a kamiónov veľa. Leasingy sa platiť musia, preto často vozia prepravcovia aj pod cenu. Ďalšou hrôzou v tomto kritickom období sú 60 dňové splatnosti faktúr za prepravu, ktoré stále zostali.
0 0
maiky maiky

maiky je offline (nepripojený) maiky

Neviem možno nevidím úplne do celej problematiky úplne do detailov ale myslím si, že také menšie firmy kde je jeden alebo dva kamióny a ešte si človek aj sám jazdí, že netreba platiť vodiča tak by sa to malo nejako zvládať ,,, neviem aké máte Vy skúsenosti ?
0 0
Nokerla Nokerla

Nokerla je offline (nepripojený) Nokerla

Bratu ruky prec od toho.....leasingovky nemaju kde davat svoje kamiony,.......viem o com hovorim........radsej zacni nieco ine........Preprav je podla teba vela ale v skutocnosti ich je malo.........Na naves 13,6 bola cena predtym od 29 do 35 sk....teraz je 17 az 25sk. Brutalny prepad, ktory nezvladli viaceri dopravcovia, pretoze z tych cien treba ratat palivo, mytne, poplatky a podobne
0 0
danushka danushka

danushka je offline (nepripojený) danushka

No na TimoCome je tých ponúk oveľa viac, je to snáď najväčšia databáza v Európe. Momentálne je trend 0,8€ / km, ktorú dostanete od špedičnej spoločnosti na import, tu si už špedička necháva svoju niekedy nekresťansky nemalú maržu.
Jednoznačne z moje praxe môžem povedať, že vývoz do tretích krajín /mimo EÚ/ je v terajšom čase najlepšie platený, kde sa pohybuje cena cca 1,50 - 1,60 € km. Sú to ale exportné ceny, importne je veľký problém vyťažiť sa späť na Sk alebo do EÚ.
Samozrejme, že ľudia, ktorí sa venujú tejto destinácii si držia svoje obchody /svojich prepravcov/ a následne to núkajú svojim dopravcom. Ale tu sa netočí v 60 dňových splatnostiach, ale až v 90-dňových a manažéri majú čo robiť, aby tie peniaze dostali načas.
Obávam sa, že onedlho nastane situácia, že veľa dopravcov krachne. Už teraz Truck centrá majú plné parkoviská lízovaných áut, ktoré jednoducho nevládali dopravcovia splácať.
Ešte minulého roka bola situácia taká, že si dopravcovia vyberali či zoberú alebo nezoberú ponúkanú prácu.
Každý človek, čo sa baví predajom prepráv mi dá za pravdu, že niekedy netrvá ani 5 minút a zazvoní mi 10 telefónov na jednu prácu.

Necháme sa prekvapiť, ako to celé dopadne.
Obávam sa, že tu onedlho budeme prevážať tovar na koňoch a osloch.
Naposledy upravil danushka : 20.04.09 at 17:38
1 0
danushka danushka

danushka je offline (nepripojený) danushka

http://www.ceknito.sk/video/100300

...čiže podľa mňa u nás onedlho bude takáto kamiónová doprava, len som zvedavá, čo na to ochranári...
0 0
Alex_M Alex_M

Alex_M je offline (nepripojený) Alex_M

V tejto oblasti sa pohybujem a pokladam myslienky typu - ved je 20tisic preprav a podobne za neskutocnu blbost...
Sme radi ze zozeneme pracu na auta ktora je ako tak ziskova...
Spedicky nemaju problem najst zufalcov ktori jazdia pod cenu...

A pripad kedy jazdi clovek sam - mam kamion, leasing, platim poplatky(uz sa tesi ked sa zavedie myto), ma zadlzene osobne auto a nedajboze dom, spediteri nezjednavaju, maju vela aut na malo preprav...cenu tlacia najnizsie a clovek je rad ze mu ostane po zaplateni leasingu cista 0!
Takto konci velke mnozstvo malych dopravcov.

A teraz pripocitajte danove zatazenie a podobne veci, uctovnictvo...obohatene o Ficov zachranny balicek

Viem ze prispevok je negativny ale bohuzial vela ludom ktori sa zivli ako dopravcovia ostavaju len oci pre plac...
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

Alex_M Pozri príspevok
V tejto oblasti sa pohybujem a pokladam myslienky typu - ved je 20tisic preprav a podobne za neskutocnu blbost...
Sme radi ze zozeneme pracu na auta ktora je ako tak ziskova...
Spedicky nemaju problem najst zufalcov ktori jazdia pod cenu...

A pripad kedy jazdi clovek sam - mam kamion, leasing, platim poplatky(uz sa tesi ked sa zavedie myto), ma zadlzene osobne auto a nedajboze dom, spediteri nezjednavaju, maju vela aut na malo preprav...cenu tlacia najnizsie a clovek je rad ze mu ostane po zaplateni leasingu cista 0!
Takto konci velke mnozstvo malych dopravcov.

A teraz pripocitajte danove zatazenie a podobne veci, uctovnictvo...obohatene o Ficov zachranny balicek

Viem ze prispevok je negativny ale bohuzial vela ludom ktori sa zivli ako dopravcovia ostavaju len oci pre plac...
Svatá pravda, veru...
0 0
maiky maiky

maiky je offline (nepripojený) maiky

ďakujem za rady vidím, že to asi ozaj momentálne nemá zmysel ,, je to asi fakt zlé ,: (
0 0
HARAX HARAX

HARAX je offline (nepripojený) HARAX

mam vlastný, a poviem vám radšej som ho odstavil a venujem sa niečomu inemu. V lete si pojdem trochu ,, pokrutit volantom ale to len z pasie lebo žit sa s toho nedá a v tom je ten problém, kríza
0 0
day day

day je offline (nepripojený) day

ahojte,

aka je situacia teraz, je to lepsie?

dakujem
0 0
danushka danushka

danushka je offline (nepripojený) danushka

Nie.
Od začiatku roka nastúpila ďaľšia vlna krachujúcich špedičiek, kľakli už aj tie silnejšie.
To čo sa nabalilo za dva roky už niektoré spoločnosti neuniesli.
Treba veľmi zvážiť od koho dopravca vezme robotu a navyše si ho poriadne prelustrovať.
1 0
day day

day je offline (nepripojený) day

danushka Pozri príspevok
Nie.
Od začiatku roka nastúpila ďaľšia vlna krachujúcich špedičiek, kľakli už aj tie silnejšie.
To čo sa nabalilo za dva roky už niektoré spoločnosti neuniesli.
Treba veľmi zvážiť od koho dopravca vezme robotu a navyše si ho poriadne prelustrovať.
dakujem za odpoved, tiez mi to tak pride

znamy chce zacat s LKW, nechce sa dat odhovorit, hovori, ze v pripade problemov pojde cez LKW Walter, ale mne sa to nezda, to by bol kazdy taky mudry a jazdil by na istotu (ako on hovori)
0 0
danushka danushka

danushka je offline (nepripojený) danushka

day Pozri príspevok
dakujem za odpoved, tiez mi to tak pride

znamy chce zacat s LKW, nechce sa dat odhovorit, hovori, ze v pripade problemov pojde cez LKW Walter, ale mne sa to nezda, to by bol kazdy taky mudry a jazdil by na istotu (ako on hovori)
LKW Walter nechá vyzbierať slovenského dopravcu odrobinky za ktoré by nemecký, či rakúsky dopravca nepoložil ani nohu na pedál.
0 0
Nokerla Nokerla

Nokerla je offline (nepripojený) Nokerla

Tak toho kamarata nechaj v tom, ked sa neda odhovorit......sam velmi rychlo vytriezve......
Inak absolutny suhlas s Danushkou
0 0
serióznybiznis serióznybiznis

serióznybiznis je offline (nepripojený) serióznybiznis

ambiciózny, seriózny a priateľský ...viac
Nejde o kvantitu, ale kvalitu. Väčšina z nich je na úrovni nákladov, sú veľmi slabo platené. Veľa firiem si zadá ponuku a čaká aj rok, či sa niekto za takú nízku cenu nájde. Preto ich je tam toľko. A je len výnimkou, že nájdete niekoho kto potrebuje rýchlo a za dobrú cenu odviezť, pretože taký transport sa hneď minie...
0 0
jar88 jar88

jar88 je offline (nepripojený) jar88

danushka Pozri príspevok
Nie.
Od začiatku roka nastúpila ďaľšia vlna krachujúcich špedičiek, kľakli už aj tie silnejšie.
To čo sa nabalilo za dva roky už niektoré spoločnosti neuniesli.
Treba veľmi zvážiť od koho dopravca vezme robotu a navyše si ho poriadne prelustrovať.
Ale ešte asi pred rokom, som tu čítal aj názory, že tí silnejší bez problému prežijú. Vraj sa len prečistí trh a ideme ďalej.
--------------------------------------------
Bol by som zvedavý, koľko takých čo veria, že treba vydržať tu ešte v pohode podniká a s akým kapitálom. (Jasné, že v porovnaní s tým kapitálom, čo mali ešte pred rokom.)
0 0
danushka danushka

danushka je offline (nepripojený) danushka

jar88 Pozri príspevok
Ale ešte asi pred rokom, som tu čítal aj názory, že tí silnejší bez problému prežijú. Vraj sa len prečistí trh a ideme ďalej.
--------------------------------------------
Bol by som zvedavý, koľko takých čo veria, že treba vydržať tu ešte v pohode podniká a s akým kapitálom. (Jasné, že v porovnaní s tým kapitálom, čo mali ešte pred rokom.)
A vieš ktorých silnejších som mala namysli?
Takých, ktorí vedia vymôcť svoje pohľadávky.
Keby sa tí silnejší mali spoliehať na naše súdnictvo, tak už dávno popadajú na hubu.
0 0
danushka danushka

danushka je offline (nepripojený) danushka

serióznybiznis Pozri príspevok
Nejde o kvantitu, ale kvalitu. Väčšina z nich je na úrovni nákladov, sú veľmi slabo platené. Veľa firiem si zadá ponuku a čaká aj rok, či sa niekto za takú nízku cenu nájde. Preto ich je tam toľko. A je len výnimkou, že nájdete niekoho kto potrebuje rýchlo a za dobrú cenu odviezť, pretože taký transport sa hneď minie...
Nemáš pravdu...
Aj za nízku cenu jazdia dopravcovia.
Keď si majiteľ autodopravy preráta, koľko preplatí na diétach pre vodičov na prestoji za čakaním lepšej ponuky, tak radšej zvolí menšie zlo a vezme nakládku na návrat za menej peňazí, ale kamión sa stále krúti.
V autodoprave je teraz dôležité zabezpečiť pravidelný tok peňazí a úhrad. Darmo, že je strata, treba vyrábať na leasingy, mýto, odvody, daň z nehnuteľností, réžiu, výplatu a peniaze aj keď dlho lietajú v ľufte, treba ich dostať na účet a len platiť, platiť a platiť.

A dostať peniaze na účet, to niekedy treba odísť priamo za zadávateľom prepravy, tresnúť po stole a vyzváňat, otravovať, byť hrubý a neodbitný.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať