Milý Dantess,
v prvom rade Ti ďakujem za pekný feedback. Nechceme sa orientovať na subdodávateľskú činnosť, pretože už len tento projekt zaberie strašne veľa času a veľa úsilia expandovať na celé Slovensko. Ja som o tom silne presvedčený, že cena, ktorú budeme pýtať bude tak smiešna, že ľudia ani nebudú brať do úvahy nejaké konzervatívne zmýšľanie.
My sa na stránke zameriavame na tieto cieľové skupiny návštevníkov: 1.budúci klient (podnikateľ) 2.človek, ktorý hľadá prácu (ne-podnikateľ).
Naša kampaň sa rozbehla v 2. reštauráciach Robinson a v 1.kaviarni Emporio v Auparku + 1 Amazon pet shop Aupark(cieľových zákazník=ktorý má zvieratko). Touto kampaňou sa zvýšila aj návštevnosť našej stránky o 300%. Keď nás uvidí 4ootisíc ľudí v hypermarketoch mám pocit, že nebudeme potrebovať už žiadnu kampaň na zvýšenie návštevnosti stránky.
My máme super ceny v Bratislavských rádiach cca 500€ mesačná kampaň, ale naším cieľom je predať náš produkt a vždy to tak bude
Mne to príde ako keby som mal ja poradiť tebe, že popri masáži by si mohol predávať ešte aj elektroniku
(ber ako vtip prosim)
K tej stránke, úplne s tebou súhlasím, ale ak môžeš tak mi poraď dákeho copywritera. Inak nie sme prvý! sme len jediný kto to robí.
Je pravda, že ak niekto navštívi stránku nemal by to byť výstrel do neznáma. Treba zobrať do úvahy, že všetky názory sú subjektívne. Ja potrebujem názor väčšiny, pretože ak by som mal vyhovieť každému, tak tú stránku prerábam pri každej návšteve.
Ako záver, by som chcel povedať, že máme dobrý marketing a vízia o ďalších službách, ktoré budeme ponúkať je. Ale myslím si, že je najdôležitejšie niečo dotiahnuť poriadne dokonca ako začať niečo iné. Vieš je okolo toho strašne veľa vecí, ktoré bežný človek nemôže vidieť.
Ešte raz ďakujem za feedback.