To, že nerozprávate Dánsky odradí 99% možných klientov.
Zober si príklad, žiješ na Slovensku a sporíš, ťažko pracuješ aj s manželkou a všetky peniaze si odkladáte aby ste si mohli postaviť vysnívaný domček. Das si do googla nejaké tie kľúčové slová a na všetky vyskočí africká firma, ktorá stavia domy na slovensku a sú záhadne lacní. Tak sa opýtaš sám seba, afričania, lacní, rýchlejší než naši a neovládajú našu reč... Ako im poviem čo to vlastne chcem ? Ako im poviem ak by sa niečo zmenilo? Skomplikovalo, alebo ak by som nemal čas tam ísť a potreboval by som im len zavolať. Však cez telefón by ste sa nevykoktali ani za 10 hodín. Asi je tu dosť veľa podstatných faktorov, ktoré by Ťa ako možného klienta odradili od lacnej africkej firmy, ktorý nevedia ani náš jazyk no podnikajú u nás.
Riešenie: Našťastie riešenie je veľmi ľahké, pretože si môžte zobrať tlmočníka, alebo nejakého známeho, kamaráta, alebo hocikoho do firmy, kto bude komunikovať s klientmi. Samozrejme, musí tam byť dôvera. Taktiež byť lacným neznamená uspieť ako to už písali nadomnou. Daj mierne nižšie ceny než majú iní a znižuj ich až po nejakých akciách.
Príklad: Zavolá Gunter, že chce postavit dom za tazko zarobene peniaze, vypytuje sa skade ste aka firma, odkedy to robite ake skusenosti mate atd atd. Ak si nieje istí, tak povie že sa poradí s manželkou a zloží. To, že sa vráti je veľmi malá šanca. Ale ak mu zdelíš, že ak sa trebárs rozhodne do 2 týždňov, tak dostane plus zľavu na celú prácu a všetko 10% z danej sumy.
Ja viem, znie to pekne, ale ľudia sú hákliví na všetko možné a vadí im aj to, že nemáte v názve firmy písmeno x