Zavrieť

Porady

Implementacia software - majetok vs. naklady

Ahojte, po dlhsej dobe opat nejaka malickost na poradu.

Nasa spolocnost je sucastou koncernu. Materska spolocnost postupne
zavadza v kazdej krajine a spolocnosti novy informacny system SAP.

Poriesene je to vsak tak, ze my, ako slovenska s.r.o. nebudeme
tento system kupovat, nikdy nebude teda nasim majetkom.

Materska spolocnost nam bude fakturovat sluzby spojene s jeho
pouzivanim, zrejme oni maju licencie a maju to poriesene tak, ze
my budeme matke platit za sluzby.

Avsak, vznikne mnozstvo nakladov spojenych s upravou na nase
podmienky a s implementaciou u nas, co nam tiez bude fakturovane od materskej spolocnosti.

Potrebujem zistit, ci vsetky tieto naklady budu normalnym nakladom v danom uctovnom obdobi, aby sa nestalo ze by sa to malo spravat ako majetok a odpisovat. (pozn. podla IFRS su to naklady a nie majetok)

Mate niekto skusenost?

Dakujem.
A.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Implementacia software - majetok vs. naklady

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.