Zavrieť

Porady

Rodinné prídavky

Prosim, viete mi poradit, ci mam narok na rodinne pridavky, ak som stale student denneho studia na vysokej skole a zacala som podnikat (som konatelkou firmy).
Dakujem
Usporiadat
77gabika 77gabika

77gabika je offline (nepripojený) 77gabika

moc vam dakujem a vlastne ste mi pomohli lebo presne viem co odomna chcel zamestnavatel.Tych 200eur mi chybalo do tej sumy aby mi vysiel danovy bonus.Skratka som mu naletela ked som chcela dat vypoved uz v lete a prehovoril ma nech pockam do konca roka nech mam narok na bonusy a on ma uz v novembri odhlasil lebo uz ma nepotreboval lebo som mu spravila uz vsetku robotu co potreboval.Moc vam dakujem.Mam este jeden problem ale neviem ci vas mozem zatazovat este aj tym.neviem ako to tu chodi lebo len dnes som sa zaregistrovala
0 0
Mila123 Mila123

Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

Gabi, tento chat sa volá porada, a radí sa tu.....tak sa neobávaj, pýtaj sa a určite sa nájde niekto kto ti poradí.....
mňa ešte zaujíma, on ťa odhlásil z poisťovní s tvojím súhlasom?
0 0
77gabika 77gabika

77gabika je offline (nepripojený) 77gabika

praveže ja som nevedela nic az ked som sa 27.12. opytala ako to teda bude lebo firma ma financne problémy a ani v dec.sme nedostali vyplaty tak mi oznamil ze on mi uz od novembra dal neplatene volono.Ostala som ako obarena a hned som zacala riesit aj dane a bonusy a ostatne veci.Vlastne ked mam neplatene volno tak som ako nezamestnana lebo si odvody musim platit ja.A ked mozem tu druhu otazku.Bojim sa aj toho ze som rozvedena a mam dve neplnolete deti.Mam exekutorov z podnikania a prave toho sa bojim lebo dvom exekutorom odchadzali splatky zo mzdy a dalsi traja boli vcakani.Ale tym ze od novembra som vlastne na neplatenom volne tak mi povedal ze neplatil ani exekutom a podla zakona im to mal nahlasit do 15dni.teraz sa bojim ze vsetko budem musiet platit od znova a ja nemam z coho ani zit nie este platit exe.Neviem vobec ako mam postupovat
0 0
Mila123 Mila123