Zavrieť

Porady

Prekročená doba vybavenia reklamácie

Dobrý deň prajem,

Chcel by som sa spýtať takúto vec. Kúpil som značkový výrobok v značkovej predajni. Hneď v ten istý deň sa výrobok pokazil. Na druhý deň ráno som výrobok zaniesol do predajne na reklamáciu, pričom som o tom dostal doklad. Predajňa zabezpečuje vlastný servis týchto výrobkov. Po cca dvoch týždňoch sa v servisnom oddelení nepozrel nik na túto reklamáciu (majú veľa práce) a zavolali ma, aby som vyplnil ďalšie tlačivo na tú istú reklamáciu, ktorú už zabezpečuje dovozca výrobku. V novom doklade, je však dátum prijatia reklamácie posunutý o dva týždne, s čím som nesúhlasil, ale mi bolo povedané, že reklamáciu inak nevybavia. Mám obidva doklady pri sebe a mám otázku, od ktorého dátumu plynie 30 - dňová lehota na vybavenie reklamácie ? Pravdou je, že výrobok som zaniesol reklamovať pred 4 - týždňami, reklamácia doteraz vybavená nebola.
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Tak mozes pozadovat vratenie penazi, lebo nevybavili reklamaciu do 30 dni.
    K ziadosti o vratenie penazi pripni kopiu prveho dokumentu a nech skusaju argumentovat.

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    vratnik Pozri príspevok
    Dobrý deň prajem,

    Chcel by som sa spýtať takúto vec. Kúpil som značkový výrobok v značkovej predajni. Hneď v ten istý deň sa výrobok pokazil. Na druhý deň ráno som výrobok zaniesol do predajne na reklamáciu, pričom som o tom dostal doklad. Predajňa zabezpečuje vlastný servis týchto výrobkov. Po cca dvoch týždňoch sa v servisnom oddelení nepozrel nik na túto reklamáciu (majú veľa práce) a zavolali ma, aby som vyplnil ďalšie tlačivo na tú istú reklamáciu, ktorú už zabezpečuje dovozca výrobku. V novom doklade, je však dátum prijatia reklamácie posunutý o dva týždne, s čím som nesúhlasil, ale mi bolo povedané, že reklamáciu inak nevybavia. Mám obidva doklady pri sebe a mám otázku, od ktorého dátumu plynie 30 - dňová lehota na vybavenie reklamácie ? Pravdou je, že výrobok som zaniesol reklamovať pred 4 - týždňami, reklamácia doteraz vybavená nebola.
    Ďakujem
    Teba nemusí zaujímať, či to posúvajú na výrobcu alebo nie. Ty si reklamoval hneď po pokazení, takže lehota plynie od prvého podania.

    vratnik je offline (nepripojený) vratnik

    vratnik
    Ďakujem za odpovede, druhý reklamačný list sa líšil len tým, že bol vytlačený na formulári dovozcu, závada zostala rovnaká.

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    vratnik Pozri príspevok
    Dobrý deň prajem,

    Chcel by som sa spýtať takúto vec. Kúpil som značkový výrobok v značkovej predajni. Hneď v ten istý deň sa výrobok pokazil. Na druhý deň ráno som výrobok zaniesol do predajne na reklamáciu, pričom som o tom dostal doklad. Predajňa zabezpečuje vlastný servis týchto výrobkov. Po cca dvoch týždňoch sa v servisnom oddelení nepozrel nik na túto reklamáciu (majú veľa práce) a zavolali ma, aby som vyplnil ďalšie tlačivo na tú istú reklamáciu, ktorú už zabezpečuje dovozca výrobku. V novom doklade, je však dátum prijatia reklamácie posunutý o dva týždne, s čím som nesúhlasil, ale mi bolo povedané, že reklamáciu inak nevybavia. Mám obidva doklady pri sebe a mám otázku, od ktorého dátumu plynie 30 - dňová lehota na vybavenie reklamácie ? Pravdou je, že výrobok som zaniesol reklamovať pred 4 - týždňami, reklamácia doteraz vybavená nebola.
    Ďakujem
    Dobre si urobil, že si nesúhlasil. Skúšali... Ak nestihli opravu v 30 dňovej lehote, žiadaj späť peniaze a hľadaj serióznejší obchod.
    Je to klamstvo, že inak Ti reklamáciu nevybavia! Ak máš tie papiere v rukách , pošli kopie na ŠOI a žiadaj písomné vyrozumenie... nech si nemyslia, že každý zákazník je hlupák, ktorý sa nechá klamať

    Bionda je offline (nepripojený) Bionda

    som taká aká som Bionda
    dnes už nie je problém nájsť predajcov, ktorí ak prídeš na druhý deň, že tovar nie je funkčný, ti ho vymenia kus za kus .

    Prekročená doba vybavenia reklamácie

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.