Zavrieť

Porady

Dobrovolné nemocenské poistenie-tehotenstvo

Viem že tieto otázky tu už boli.Ale chcem sa opýtať či sa nemocenské nedá doplatiť .alebo v druhom prípade :po narodení dieťaťa platiť ešte dobrovolné nemocenské do 270 a potom požiadať o materske.Dá sa to.Lebo v zákone sa uvádza že o materské pôžte požiadať do 6 mesiacov od narodenia.Ja som cca v 6 tyždni ,chcem si dať dobrovolné nemocenské teta po porode mi bude chýbať cca 1 mesiac-30 dni.Dalo by sa poberať prvý mesiac rodičovský príspevok a potom požiiadať o materskú ked už budem 270 dni nemocensky poistená.?dakujem za rýchlu odpoved. Inak teraz som studentka denného stúdia na materskej-poberám rodičovský príspevok.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    nikusska213 Pozri príspevok