Zavrieť

Porady

Usporiadat
domenico.office domenico.office

domenico.office je offline (nepripojený) domenico.office

Konateľ spoločnosti
certik Pozri príspevok
Ahojte, sme dopravcovia a tankovali sme v Polsku PHM. Teraz žiadame o vrátenie DPH z Poľska. Okrem faktúr sme pripojili aj bloky z tankovania. Odpísali, že máme priložiť faktúry k týmto nákupom. Tie samozrejme nie sú. Z blokov nám DPH nevrátia?
Poliaci naozaj nevracajú DPH z blokov.
0 0
blcha blcha

blcha je offline (nepripojený) blcha

Sme stavebná spoločnosť a realizujeme stavby v Belgicku. Môžeme požiadať o vrátenie DPH zo stavebného materiálu? Keď študujem kódy v žiadosti o vrátenie, nachádzajú sa tam vlastne iba nákupy, ktoré vznikajú pri pracovnej ceste. Ani služba, ani tovar....
0 0
Džudi Džudi

Džudi je offline (nepripojený) Džudi

Prajem pekný deň, žiadame si vrátenie DPH z iných členských štátov prostredníctvom SHELL, ale nám prišla výzva na daňovú kontrolu podľa § 55g ods 2. Neviem mám si aj ja viesť nejakú evidenciu k týmto vratkám od SHELL ? V postate som to v evidencii DPH ani nemala, nakoľko do nášho DP to nevstupovalo. Mám len zaevidované prijaté dobropisy od SHELL ale neviem či to stačí ? Ak už má niekto skúsenosť s takouto kontrolou a poradí vopred vďaka.
0 0
zuzanna zuzanna

zuzanna je offline (nepripojený) zuzanna

neviete mi poradit chcem poziadat o vratenie DPH z nemecka na faktúrach sú uvedené ich IC DPH v tvare D... to nebude problem ale mam par blockov za parkovne alebo ked kupovali neico v hotovosti tak blocky z ich registracnej pokladne a tam neni toto cislo vobec uvedene co s takym blockom ??? zauctovat aj tu DPH z toho blocku priamo do nakladov a neziadat z nich DPH lebo pokial neuvediem v ziadosti ich cislo DPH tak mi to ani nezoberie do tej ziadosti ako to robite vy???
0 0
zuzanna zuzanna

zuzanna je offline (nepripojený) zuzanna

zuzanna Pozri príspevok