Zavrieť

Porady

Psycholog pomoc

Ahojte,
chcem sa opýtať, či sa za psychológa platí.
A aký je asi najlepší psychológ v žilinskom kraji?
Ja by som potrebovala takú tú psychickú pomoc, ale som len študent, takže moc peňazí naňho nemám.
ďakujem za odpoveď

PS: dosť naliehavé
Usporiadat
Nika Nika

Nika je offline (nepripojený) Nika

Danila Pozri príspevok
Hľadám spôsob prevencie, ako nemusieť navštíviť ani psychológa, ani psychiatra. Zdravý životný štýl, žiadne toxíny, vyhýbať sa zrážkam s blbcami, prevádzať dychové cvičenia, občas sa venovať cchi-kung, ...
... + klídek a nohy v teple....
0 0
ludex ludex

ludex je offline (nepripojený) ludex

človek,čo si užíva život.
miramax1 Pozri príspevok
Mám len malú poznámku k červenému textu - príspevok č. 30: psychológ nie je lekár. Môže byť doktor, ale nie je lekár.
Prosím Vás, môže mi niekto vysvetliť,aký je rozdiel medzi lekárom a doktorom? Ešte som sa s tým nestretol. Ďakujem!
0 0
Danila Danila

Danila je offline (nepripojený) Danila

Poraďácky odpadlík:)))))
ludex Pozri príspevok
Prosím Vás, môže mi niekto vysvetliť,aký je rozdiel medzi lekárom a doktorom? Ešte som sa s tým nestretol. Ďakujem!
Doktor práv Ti nevylieči žlčník.....
Naposledy upravil Danila : 15.01.10 at 17:49
0 0
Danila Danila

Danila je offline (nepripojený) Danila

Poraďácky odpadlík:)))))
Maňaska Pozri príspevok
Milí poraďáci, Lucia chcela typ na dobrého a asi lacného (alebo zadara) psychológa v žilinskom okrese.
Možno všetko ostatné vie. :-))))))

Možno hľadaním takého psychológa v googli by ste urobili viacej úžitku, ako mrhaním času na písanie doterajších príspevkov.

Poznámka: Je to len rada, nechcem samozrejme nikomu ublížiť, nedajbože sa ho dotknúť.
Googliť vie aj zadávateľka, ale my excelujeme....
0 0
ludex ludex

ludex je offline (nepripojený) ludex

človek,čo si užíva život.
Danila Pozri príspevok
Dokor práv Ti nevylieči žlčník.....
Danilka,to by som ešte pochopil,ale kua prečo psychológ nie je lekár,ale môže byť doktor? Toto Ti ma velmo trápi!